mariamiss6 skrev:
Jeanne var vores første moderator, tror jeg nok.... Hun og Webbie startede det vidst op 'sammen' eller altså, hun var Webbies højre hånd helt fra starten af da VB blev det det er idag....
Jeg tror også hun var redaktør her på siden....
Lige en opklarende bemærkning:
Jeanne var ansat til at poste nogle indlæg i dette forum, da det gik i luften for et års tids siden med nul indlæg.
Hun havde selvfølgelig moderator-rettigheder, men ellers var hendes rolle at svare på tekniske spørgsmål og starte tråde.
Redaktør for hele siden var hun dog ikke, for det er min rolle ;)
Da der efter en periode var både indlæg og brugere herinde, lod vi debatten være styret af jeres indlæg udelukkende... det betyder så, at aktiviteten svinger noget afhængigt af, hvad I har på hjerte.
I denne weekend har I virkelig hygget jer, så nu lader jeg foreløbigt denne tråd stå, så I kan mindes en dejlig weekend.
Som endnu et opklarende svar, til et af indlæggene i tråden, kan jeg oplyse, at jeg typisk sletter tråde, der oser af negativitet og personangreb, for jeg mener ikke, at det skaber en indbydende tone, der giver flertallet lyst til at skrive og starte tråde. Det er jo også kun omkring 4-5 brugere, der har gidet deltage i denne tråd :huh:
Faktisk har jeg ikke selv orket at læse hele tråden til ende, da de kører lidt i ring ;)
Anmeld