Du må da tænke, som du har lyst. Tanker er stadig toldfrie B)
Uden at vide det præcist, synes jeg, separat økonomi må være forfærdeligt tidskrævende og give anledning til gniderier, når man har børn med sin partner - ja, det er din beretning i hvert fald et bevis på.
Når jeg hører om din mand, virker han meget som min mand. Heller ikke han går op i gaver og den slags ting, der skal anskaffes i forretninger og butikker. Det gør han ikke, fordi det i hans øjne er alt for uinteressant, men i særdeleshed også fordi, han ved, at jeg ordner den slags ting.
Jeg har imodsætning til dig ikke noget imod at stå for den slags, alene af den grund, at jeg ikke gider at skulle bruge tid på at bytte gaverne igen. Min mand aner ikke, hvad ungerne ønsker sig og ville helt sikkert købe 'det forkerte'.
Ja, der skal meget til for at gøre mig tilfreds. Ungerne vil helt sikkert synes rigtigt godt om de upædagogiske gaver, han ville komme hjem med.
Når min mand alligevel en sjælden gang er blevet sendt ud for at købe gaver til børnene, har han præsteret at købe det dyreste i biksen, fordi han ikke har gidet gå rundt og finde det mest fordelagtige, hvad prisen angår. Han går ind i den dyreste biks og tager det ned fra hylden, der står nærmest - og så kammer den nordjyske nærrighed op i mutter her :S
Summasumarum: Få fælles økonomi, s behøver du ikke gå så højt op i de åndssvage penge :cheer:
Anmeld