Sidste operation er overstået! I denne omgang :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

MetteNB-vb

Øv hvor træls for dig. Håber, at de får al infektionen 'suget ud', og du så snart er fit for fight. Det var da bestemt ikke lige i planen, at der kom sådan en ekstra omgang besvær oveni. God bedring. Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Kirle-vb

Jamen i det mindste ved det hvor de skal lede! :) rigtigt god bedring Titte!

Anmeld

14. november 2010

Titte-vb

Så blev det gjort! Selv ikke min værste fjende ville jeg ønske skulle igennem det! Men nu er det overstået og det ser ud til at jeg slipper for at få en kikkert ind i knæet igen, skal i behandling med pencilin i drop i aften:0) skal nok blive her et par dage endnu men det gør jeg gerne hvis det får mig på højkant! ;)

Anmeld

16. november 2010

als-vb

Øv sikke da en omgang titte. hvordan går det nu?

Anmeld

16. november 2010

Titte-vb

Tjah... Synes selv der er en lille bedring i knæet i forhold til de trykkende smerter der er aftagende, men lægen sagde idag til stuegang at han overvejer en ny kikkert op i knæet imorgen hvis ikke mine infektions tal er i bedring, for så må de ind og se i knæet igen. Jeg må ikke støtte på benet endnu og det kan jeg bestemt heller ikke. Jeg SKULLE partout ud på toilettet idag for at tisse, selvom det tager alle mine kræfter, istedet for at jeg kunne få et bækken i sengen, som jeg har gjort de andre dage... Det der er problemet er mit ben, det gør så vanvittig ondt og jeg bruger så mange kræfter på at holde ved mit ben så det gør mindst muligt ondt, hvilket vil sige at jeg begyndte at stortude, fordi jeg synes ikke der blev lyttet til mig.. Er lidt en tude Marie idag, synes godtnok det her er noget pis, vil bare have det i orden igen, orker ikke at skulle ende som min mand er endt med sit knæ:0((

Anmeld

16. november 2010

als-vb

øv titte. Håber virkelig det snart vender for dig.

Anmeld

16. november 2010

Titte-vb

Det se det så ikke ud til, infektionstallet er steget til 444, dvs med 100 på et døgn på trods af at jeg får drop m pencilin 3 x dgl. Venter nu på en læge bagvagt der skal tage stilling så nu er jeg igen fastende :(

Anmeld

16. november 2010

MetteNB-vb

Ej for pokker da, hvor træls. Håber sørme, der snart kommer styr på det og at du i næste update har gode nyheder. God bedring.

Anmeld

16. november 2010

Titte-vb

Det se det så ikke ud til, infektionstallet er steget til 444, dvs med 100 på et døgn på trods af at jeg får drop m pencilin 3 x dgl. Venter nu på en læge bagvagt der skal tage stilling så nu er jeg igen fastende :(

Anmeld

16. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.