Sidste operation er overstået! I denne omgang :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.065 visninger
65 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Titte-vb

Så blev knæet ordnet idag ;) Fik fjernet en plica, en slags slimsæk, samt fjernet noget brusk inde i knæet! Narkosen idag var ikke så slem som de sidste par gange så det var dejligt. Brugte dog et par timer på at vågne op :blink: Skal nu holde mig i ro i en uges tid så må jeg igen støtte fuldt på benet:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Soap-vb

Så er du snart løbende , det er da super :)

Anmeld

11. november 2010

Titte-vb

Det håber jeg meget på:0) vil gerne igang med noget motion der kan forøge mit vægttab, selvom det nu er ret fint :0)

Anmeld

11. november 2010

MetteNB-vb

Dejligt at høre, at det er godt overstået. Så skulle du jo gerne snart være tip top i orden og klar til næste projekt.

Anmeld

12. november 2010

als-vb

:) :) :) :) :)

Anmeld

13. november 2010

Titte-vb

Hvor har jeg dog fortrudt jeg fik lavet det i knæet:0(( Har ikke kunnet være nogen steder for smerter de sidste havlvandet døgn, på trods af at jeg igår fik nogle morfin piller og stærkere gigt tabletter. Får i løbet af kort tid besøg af vagtlægen for det gør så skide ondt, kan ikke engang støtte på benet så jeg kan ikke komme ud på toilet.. Er en rigtig tudemarie nu:0((

Anmeld

13. november 2010

Soap-vb

Titte skrev:
Hvor har jeg dog fortrudt jeg fik lavet det i knæet:0(( Har ikke kunnet være nogen steder for smerter de sidste havlvandet døgn, på trods af at jeg igår fik nogle morfin piller og stærkere gigt tabletter. Får i løbet af kort tid besøg af vagtlægen for det gør så skide ondt, kan ikke engang støtte på benet så jeg kan ikke komme ud på toilet.. Er en rigtig tudemarie nu:0((
Øv hvor surt, det er jeg da ked af at høre, havde håbet for dig at smerter osv var ovre nu og du var i bedring Mon der er noget væske derinde som gir smerten ?

Anmeld

13. november 2010

Titte-vb

Ja sikkert væske men muligvis også betændelse :0((

Anmeld

13. november 2010

Soap-vb

Titte skrev:
Ja sikkert væske men muligvis også betændelse :0((
Øv , det er bar det sidste man gider Kram herfra :)

Anmeld

13. november 2010

Kirle-vb

Det er jeg ked af at høre! Nu gik det hele lige på skinner! :( Håber det er noget som kan klares af en håndfuld velvalgte piller :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.