Sidste operation er overstået! I denne omgang :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg HADER hospitaler!! Udmærket arbejdsplads, men som patient er det edder hakkeme træls! :ohmy: Jeg har kun været indlagt 3 gange, to gange pga kræft og én gang fordi jeg havde bidt tungen over. Tænker ofte på tiden som den værste i mit liv, så jeg føler virkelig med dig!! 15 dage er noget af en bid, jeg kar kun været indlagt få dage af gangen, men har taget hjem på 'eget ansvar' hvilket måske er lettere når man selv er læge og har nogenlunde føling med hvad man er ude i :) Håber imorgen bringer bedre nyt og at din hjemkomst er indenfor rækkevidde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Titte-vb

Har været hos gynækolog idag! Havde en ssa elev med der kunne hjælpe med at holde mit ben under undersøgelsen. Lægen MENER at det er en vandcyste der måske forsvinder af sig selv, har en tid i Skejby i februar så der skal den tjekkes igen. Derudover er infektionstallet faldet rigtig meget så det er godt :0) Og lægen mener at jeg måske om nogle dage kan komme hjem hvisnudviklingen med benet fortsætter :laugh: Puh hvor jeg længes efter det...

Anmeld

29. november 2010

Kirle-vb

Jamen håber da sådan på at det var det! :D Og nej synes heller ikke at det er specielt sjovt at være indlagt men er da ok med det. Har godt nok kun prøvet det en gang og det var da jeg lige havde fået Tjalfe :) Så der godtog jeg det meste for jeg fik noget fantastisk ud af mit hospitalsophold.;)

Anmeld

3. december 2010

Titte-vb

Så fik jeg llv til at komme hjem! Det bliver dejligt men også svært, men bare det at være hjemme inegne omgivelser bliver rart. Skal dog ind igen i ambulatoriet allerede tirsdag igen og til fys mandag, så det er ret betryggende at jeg bliver holdt øje med. Så mon ikke der også kan blive mulighed for at pynte lidt op til jul derhjemme i år?

Anmeld

3. december 2010

MetteNB-vb

Bliver så dejligt for dig at komme hjem. - og ja. Det må være ekstra hårdt for dig at ligge der på sygehuset og kukke lure med tanke om alle de nisser, der ikke kommer op eller bliver produceret ;0) Håber, at det nu kun går den rigtige vej, og at du får en dejlig jul på 'et par sunde ben'.

Anmeld

3. december 2010

Titte-vb

Så er jeg hjemme igen. Det er bestemt ikke nemt, men det er dejligt. Håber det kommer til at gå fint, for ellers bliver jeg genindlagt tirsdag...... :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.