Sidste operation er overstået! I denne omgang :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Titte-vb

Blev igår ct scannet i maven. Man fandt en udposning/cyste på een ene ovarie der er 6 cm stor, men som normalt ikke må være større end 1/2 cm. Er nu blevet sat i undersøgelse for kræft i underlivet/kropen, skal over til gynækologerne hurtigst muligt og forhåbentlig idag til en ultralyds scanning. Intet er afgjort men for fanden hvor jeg ikke synes det er sjovt mere. Kan håbe set er endnu en chokolade cyste eller en vandcyste men jeg må indrømme at jeg er rigtig bange for at det er mere alvorligt fat :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Soap-vb

Aiii for pokker Titte hvor jeg føler med dig, jeg har lige selv ventet på en sådan besked og hold fast dagene er lange :dry: Heldigvis var mit godt nyt, det er jeg sikker på dit også er , krydser fingre for godt nyt til dig Hvor længe er dine svar undervejs nu du er indlagt ? Jeg måtte vente 10 dage på en biopsi af livmoderen og det var virkeligt 10 lange dage uha :(

Anmeld

25. november 2010

Kirle-vb

Godt Soap at du var rask og håber sådan Titte at du også får afvide at det er 'ingenting' :( Synes du har haft din omgang nu! *krydser stadig stadig fingre*

Anmeld

26. november 2010

Titte-vb

Uhh det er gået lidt stærkt idag. Er blevet pillet ud af pencilin behandling med omgående virkning, da der ikke er tilvækst i de prøver de tog ud af knæet onsdag i sidste uge. Derudover må jeg begynde at støtte på mit ben meget lidt når jeg skal op og stå, og jeg har fået installeret en Kinetec maskine, der automatisk bøjer og strækker mit knæ i en vis tidsperiode, det gør nas men er sikker på det er nødvendigt ovenpå 14 dages sengeliggende tilstand!

Anmeld

26. november 2010

MetteNB-vb

For f...... (sorry) da også Titte. Havde slet ikke lige fået sidste update med. Hvor er det da bare træls for dig. Håber, det bedste. Er der nyt ifht. prøver m.m.? - og hvordan med psyken? Kan godt forstå, hvis du er bange. Øv altså. God bedring - håber, det denne gang bringer held!!!

Anmeld

26. november 2010

Elverpigen-vb

Æv altså, sikke en omgang :( Jeg håber at du bruger noget af al den positive energi, du har lagt for dagen i dit vægttab, og gør hvad du kan for at blive rask igen, for det fortjener du :kiss:

Anmeld

26. november 2010

Titte-vb

MetteNB skrev:
For f...... (sorry) da også Titte. Havde slet ikke lige fået sidste update med. Hvor er det da bare træls for dig. Håber, det bedste. Er der nyt ifht. prøver m.m.? - og hvordan med psyken? Kan godt forstå, hvis du er bange. Øv altså. God bedring - håber, det denne gang bringer held!!!
Ja der er nyt! Den prøve der er taget for at se om det kan bære kræft viser at der ikke er kræft:0))))))))))) Gynækologen mener det er endnu en endometriose cyste der sidder og jeg har en tid mandag i ambulatoriet til at få det undersøgt. Fjernes det skal den men hvornår kan jeg ikke overskue luge nu, vil bare gerne have mit ben til at fungere først! Og ja det er en frygtelig rutsjetur jeg har været og er ude i, er bange for at infektionstallet nu stiger igen når jeg ikke får pencilin, at knæet ikke kan komme igang igen så jeg ender som min mand med en førtidspension gr et ødelagt knæ, og ja, alle de der ? Om Hbordan fremtiden bliver. Det er ikke sikkert jeg får den helt fulde førlighed i knæet men måske opmænd 90 %.... Men jeg kæmper ìg giver ikke op, det er opad bakke nu og det skal jeg nok komme!

Anmeld

26. november 2010

Det er stadig mig-vb

Pyyyyyyhaaaa, godt det bare var en alm cyste!!!!! Altså, man sidder sgu også og får 'trip' herude på den anden side af skærmen blot ved at læse om de ting du er udsat for lige i øjeblikket!!! Det er jo snart hele følelsesregistret du har været igennem. Må vejen nu KUN gå frem af!! Altså Titte tøs, du er i mine tanker!!!

Anmeld

27. november 2010

Kirle-vb

Ja sikken en omgang! Hepper på at NU må det være det! ;)

Anmeld

28. november 2010

Titte-vb

Ligger nu på 15 døgn på hospitalet. Skal imorgen have taget ny blodprøve for at tjekke infektionstallet samt en tur til gynækologerne for at få tjekket op på den cyste der er i underlivet. Derudover har det faktisk gået fint her i weekenden, knæmaskinen har hjulpet med at bøje Og strække mit knæ og jeg håber jeg kan få det lidt mere op i graderne imorgen. Det der er frustrerende er, at jeg ikke må stå og gå på mit højre ben, jeg må støtte så meget at jeg gør som om der er er æg under min højre fod... :huh: Dvs ikke ret meget! Jeg er optimist, men er bange for at håbe på for meget, har et ønske om at kunne komme hjem næste weekend men alligevel synes jeg ikke det går så hurtigt som jeg kunne ønske :dry: Jeg er vant til at have kontrol over tingene, derhjemme og på arbejde, og her er jeg totalt sat ud af spillet og kan intet selv bestemme :ohmy: Jeg ber til de højere magter om at det lykkes for jeg orker ikke at være her mere :blink:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.