Sidste operation er overstået! I denne omgang :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Titte-vb

Er blevet indlagt på sygehusetnpå kirurgisk modtagelse, afventer en læge der skal se på mignog om jeg skal under kniven igen. Blev kørt herind m ambulance fordi jeg ikke kan støtte på benet :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

MetteNB-vb

Øv for pokker da. Hvor er det da synd og træls for dig. Håber, de hurtigt får udbedret skaden og du får det bedre. Knus herfra.

Anmeld

13. november 2010

Kirle-vb

Krydser lige fingre! :(

Anmeld

13. november 2010

Soap-vb

Sikke en drejning, øv hvor jeg føler med dig og håber at det bar er antibiotika som skal til

Anmeld

13. november 2010

Titte-vb

Har lige fået at vide at mit infektionstal er forhøjet, svarende til at jeg har lungebetændelse, det ligger på 123 Hbor en normal forkølelse ligger omkring 30. Skal sikkert have suget betændelse ud af knæet og i behandling med pencilin i drop :0(

Anmeld

13. november 2010

Kirle-vb

Åh nej :( Håber du snart får det bedre. Tjalfe havde også sådan en omgang med indlæggelse i foråret og med infektionstal på de små 300 og det tog heldigvis kun et par dage med penicillin i drop før han fik det bedre. 4dage. Så god bedring og op med humøret!

Anmeld

13. november 2010

Titte-vb

Er nu blevet indlagt, men de vil ikke gøre noget før imorgen, de vil overvåge natten over og så tjekke infektionstallet igen imorgen inden de beslutter om de skal suge noget væske ud og dyrke for at finde ud af hvilken betændelses type det er... Så må de fa.... Smertestillende mig så meget at jeg kan få sovet i nat:0(

Anmeld

13. november 2010

MetteNB-vb

Øv Øv og atter Øv. Håber, du er blevet dopet og klar til natten...... Held og lykke med det hele i morgen.

Anmeld

13. november 2010

Titte-vb

Tak for jeres søde ord! Jeg håber også jeg er dopet godt og grundigt nu! :S

Anmeld

14. november 2010

Titte-vb

Har fået svar på infektionstallet, det er stedet fra 124 til 344 idag. Skal en tur på OP igen i eftermiddag for at have åbnet ind i knæet igen, så de kan få renset ud og skyllet igennem. Håber ikke det skyldes at de har glemt et eller andet derinde den anden dag :0((

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.