Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Soap skrev: Kirle skrev: Soap skrev: Kirle skrev: Soap skrev: Webredaktøren skrev: Tak for de foreløbige erfaringer - vildt hvad en kugledyne kunne betyde :) Efter at have læst jeres erfaringer tror jeg, at jeg kan afskrive min dreng som særlig sensitiv. Der er for mange ting, der ikke matcher beskrivelserne, men han er uden tvivl tæt på sine følelser og er ikke bleg for at vise dem på meget dramatisk vis :blink: Jeg bider dog mærke i, at man som forælder til sensitive børn skal overveje sin tilgang til børnenes reaktioner og det er vist et råd som alle forældre kan bruge. Min overbærenhed for knægten er aldrig stor, hvis jeg selv er træt, men det er jo ikke hans skyld ;) Pas nu på med selvdiagnostisering. Det er jo netop det hun gør ;) Vel er det da ej, selvdiagnostisering kan da køre begge veje og har eller har man haft mistanke om noget syns jeg da virkeligt man burde få det undersøgt frem for at bare tage ord fra et debat forum for gode vare Soap man 'diagnostiser' ikke når det er til rask, der raskmelder man. Man diagnostiserer kun til en diagnose. At man så SELVdiagnostiserer er i mine øjne endnu værre. Når det er sagt så har du en pointe i at man bør gå til lægen, sp, pædagogerne eller børnelægen hvis man frygter der er noget galt med sit barn. Det er da grov så belærende du er I dagen verden er rask sgu nærmest en diagnose Grov?! Næh jeg har vist bare ret ;) Og ikke i min verden.
Kirle skrev: Soap skrev: Kirle skrev: Soap skrev: Webredaktøren skrev: Tak for de foreløbige erfaringer - vildt hvad en kugledyne kunne betyde :) Efter at have læst jeres erfaringer tror jeg, at jeg kan afskrive min dreng som særlig sensitiv. Der er for mange ting, der ikke matcher beskrivelserne, men han er uden tvivl tæt på sine følelser og er ikke bleg for at vise dem på meget dramatisk vis :blink: Jeg bider dog mærke i, at man som forælder til sensitive børn skal overveje sin tilgang til børnenes reaktioner og det er vist et råd som alle forældre kan bruge. Min overbærenhed for knægten er aldrig stor, hvis jeg selv er træt, men det er jo ikke hans skyld ;) Pas nu på med selvdiagnostisering. Det er jo netop det hun gør ;) Vel er det da ej, selvdiagnostisering kan da køre begge veje og har eller har man haft mistanke om noget syns jeg da virkeligt man burde få det undersøgt frem for at bare tage ord fra et debat forum for gode vare Soap man 'diagnostiser' ikke når det er til rask, der raskmelder man. Man diagnostiserer kun til en diagnose. At man så SELVdiagnostiserer er i mine øjne endnu værre. Når det er sagt så har du en pointe i at man bør gå til lægen, sp, pædagogerne eller børnelægen hvis man frygter der er noget galt med sit barn. Det er da grov så belærende du er I dagen verden er rask sgu nærmest en diagnose
Soap skrev: Kirle skrev: Soap skrev: Webredaktøren skrev: Tak for de foreløbige erfaringer - vildt hvad en kugledyne kunne betyde :) Efter at have læst jeres erfaringer tror jeg, at jeg kan afskrive min dreng som særlig sensitiv. Der er for mange ting, der ikke matcher beskrivelserne, men han er uden tvivl tæt på sine følelser og er ikke bleg for at vise dem på meget dramatisk vis :blink: Jeg bider dog mærke i, at man som forælder til sensitive børn skal overveje sin tilgang til børnenes reaktioner og det er vist et råd som alle forældre kan bruge. Min overbærenhed for knægten er aldrig stor, hvis jeg selv er træt, men det er jo ikke hans skyld ;) Pas nu på med selvdiagnostisering. Det er jo netop det hun gør ;) Vel er det da ej, selvdiagnostisering kan da køre begge veje og har eller har man haft mistanke om noget syns jeg da virkeligt man burde få det undersøgt frem for at bare tage ord fra et debat forum for gode vare Soap man 'diagnostiser' ikke når det er til rask, der raskmelder man. Man diagnostiserer kun til en diagnose. At man så SELVdiagnostiserer er i mine øjne endnu værre. Når det er sagt så har du en pointe i at man bør gå til lægen, sp, pædagogerne eller børnelægen hvis man frygter der er noget galt med sit barn.
Kirle skrev: Soap skrev: Webredaktøren skrev: Tak for de foreløbige erfaringer - vildt hvad en kugledyne kunne betyde :) Efter at have læst jeres erfaringer tror jeg, at jeg kan afskrive min dreng som særlig sensitiv. Der er for mange ting, der ikke matcher beskrivelserne, men han er uden tvivl tæt på sine følelser og er ikke bleg for at vise dem på meget dramatisk vis :blink: Jeg bider dog mærke i, at man som forælder til sensitive børn skal overveje sin tilgang til børnenes reaktioner og det er vist et råd som alle forældre kan bruge. Min overbærenhed for knægten er aldrig stor, hvis jeg selv er træt, men det er jo ikke hans skyld ;) Pas nu på med selvdiagnostisering. Det er jo netop det hun gør ;) Vel er det da ej, selvdiagnostisering kan da køre begge veje og har eller har man haft mistanke om noget syns jeg da virkeligt man burde få det undersøgt frem for at bare tage ord fra et debat forum for gode vare
Soap skrev: Webredaktøren skrev: Tak for de foreløbige erfaringer - vildt hvad en kugledyne kunne betyde :) Efter at have læst jeres erfaringer tror jeg, at jeg kan afskrive min dreng som særlig sensitiv. Der er for mange ting, der ikke matcher beskrivelserne, men han er uden tvivl tæt på sine følelser og er ikke bleg for at vise dem på meget dramatisk vis :blink: Jeg bider dog mærke i, at man som forælder til sensitive børn skal overveje sin tilgang til børnenes reaktioner og det er vist et råd som alle forældre kan bruge. Min overbærenhed for knægten er aldrig stor, hvis jeg selv er træt, men det er jo ikke hans skyld ;) Pas nu på med selvdiagnostisering. Det er jo netop det hun gør ;)
Webredaktøren skrev: Tak for de foreløbige erfaringer - vildt hvad en kugledyne kunne betyde :) Efter at have læst jeres erfaringer tror jeg, at jeg kan afskrive min dreng som særlig sensitiv. Der er for mange ting, der ikke matcher beskrivelserne, men han er uden tvivl tæt på sine følelser og er ikke bleg for at vise dem på meget dramatisk vis :blink: Jeg bider dog mærke i, at man som forælder til sensitive børn skal overveje sin tilgang til børnenes reaktioner og det er vist et råd som alle forældre kan bruge. Min overbærenhed for knægten er aldrig stor, hvis jeg selv er træt, men det er jo ikke hans skyld ;) Pas nu på med selvdiagnostisering.
Tak for de foreløbige erfaringer - vildt hvad en kugledyne kunne betyde :) Efter at have læst jeres erfaringer tror jeg, at jeg kan afskrive min dreng som særlig sensitiv. Der er for mange ting, der ikke matcher beskrivelserne, men han er uden tvivl tæt på sine følelser og er ikke bleg for at vise dem på meget dramatisk vis :blink: Jeg bider dog mærke i, at man som forælder til sensitive børn skal overveje sin tilgang til børnenes reaktioner og det er vist et råd som alle forældre kan bruge. Min overbærenhed for knægten er aldrig stor, hvis jeg selv er træt, men det er jo ikke hans skyld ;)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kirle skrev: Soap skrev: Kirle skrev: Soap skrev: Kirle skrev: Soap skrev: Webredaktøren skrev: Tak for de foreløbige erfaringer - vildt hvad en kugledyne kunne betyde :) Efter at have læst jeres erfaringer tror jeg, at jeg kan afskrive min dreng som særlig sensitiv. Der er for mange ting, der ikke matcher beskrivelserne, men han er uden tvivl tæt på sine følelser og er ikke bleg for at vise dem på meget dramatisk vis :blink: Jeg bider dog mærke i, at man som forælder til sensitive børn skal overveje sin tilgang til børnenes reaktioner og det er vist et råd som alle forældre kan bruge. Min overbærenhed for knægten er aldrig stor, hvis jeg selv er træt, men det er jo ikke hans skyld ;) Pas nu på med selvdiagnostisering. Det er jo netop det hun gør ;) Vel er det da ej, selvdiagnostisering kan da køre begge veje og har eller har man haft mistanke om noget syns jeg da virkeligt man burde få det undersøgt frem for at bare tage ord fra et debat forum for gode vare Soap man 'diagnostiser' ikke når det er til rask, der raskmelder man. Man diagnostiserer kun til en diagnose. At man så SELVdiagnostiserer er i mine øjne endnu værre. Når det er sagt så har du en pointe i at man bør gå til lægen, sp, pædagogerne eller børnelægen hvis man frygter der er noget galt med sit barn. Det er da grov så belærende du er I dagen verden er rask sgu nærmest en diagnose Grov?! Næh jeg har vist bare ret ;) Og ikke i min verden. Det er da altid noget du anerkender at du bestemt ikke lever i den samme verden :laugh: Ret kommer an på øjnene som kigger men det lader til du har et unægteligt behov for at få ret så det ka du da godt få
Fedt post it du lige fik klappet på mig der med din tolken, det er d at blive en kende lidt for personlig syns du ikke Kirle
Men, puha, tænk lige lidt på nye brugere...ik?! ;)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128