Hmm, jeg køber faktisk Hus forbi, engang i mellem. Der står nogle meget fine ting i, og så er det jo den 'hjemløse' der skal arbejde for salget - så dén synes jeg er fin nok. Det vil jeg gerne støtte.
Jeg har så ikke sendt penge til Parkistan, men vi har sendt alt det tøj ungerne ikke kan passe mere + alt det jeg også selv er blevet for tynd til, derned, samt tæpper og den slags, overtøj.
Men hvad der undrer mig er, at Pakistan åbenbart er de eneste der ikke vil hjælpe ...Parkistan! De har verdens største hær med over 1 million mand - hvorfor hjælper de så ikke???
Tænk hvad 1 million af verdens bedst trænede mænd kan gøre med verdens bedste militær køretøjer, når det handler om at få hjælpen frem!!!
Istedet sidder de på deres flade røve og lader befolkningen stå i mudder til knæene. Føj en mentalitet.
Jeg er SÅ fortørnet!!!!
- og så skal andre lande 'bare' træde til. :dry:
Jeg er enig i at vores gode trygge livsstil er medvirkende til klimaforandringer. Men i fx Afrika og andre steder, er det folkene med magten der omfordeler pengene forkert, bla ved at købe våben og danne militær, imens folk dør af sult i gaderne - verden ér jo vanvittig, folk der har magten til at hjælpe sine borgere, vil så hellere noget andet.....og derfor ser det så håbløst ud så mange steder.
Anmeld