:laugh: :laugh: listen ja!
Mine knægte var teenagere da de fik fingrene i dé bøger, og der kunne de tre da GODT NOK få rottet sig sammen. Jeg anede faktisk ikke de læste i dem og det var sådan lige pludselig jeg fandt ud af det, for de begyndte at spørge om ting, som jeg BARE VIDSTE at jeg aldrig havde fortalt dem.
Faktisk blev jeg i første omgang STJERNE TOSSET, som i VIRKELIG rasende. Men da jeg havde analyseret det nærmere, så var det måske ikke så meget vrede, men mere flovhed, det var ekstremt flovt og pinligt for mig, og jeg tænkte faktisk en overgang, at jeg ALDRIG ville kunne se dem i øjnene igen :blush:
Men da jeg havde sundet mig (i adskillige uger!) så fik de alligevel lov at læse dem, for de havde jo læst rigtig meget alligevel, og jeg gik hele tiden og spekulerede om de nu havde læst det og dét. Og så kunne jeg jo lige så godt give dem fuld tilladelse selvom det nok er noget af det mest grænseoverskridene jeg har gjort i mit liv!
Men det var fedt nok, og idag har jeg det fint med det. Vi har fået mange gode diskussioner ud af det, og jeg tror de er blevet hærdet lidt (på en god måde) mht mit arbejde feks og har fået et rigtig fint billede af, hvad det egentlig ér jeg går og laver, hvordan det rammer, hvad jeg tænker og hvordan man tackler det. Og mht sex ved de jo så også alt :laugh:
Anmeld