Dårligste film du har set - bare for sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Soap skrev:
Den jeg er blevet aller mest skuffet over nogensinde må helt klar være ' The village ' nøøøøøøiii hvor var den da røv syg kedelig for at sige det mildt men jeg havde selvfølgeligt også regnet med noget helt andet :laugh: :laugh: :laugh:
Er det den med de der uhyggelige 'væsener', som i virkeligheden ikke er uhyggelige væsener, og den blinde pige, som skal til byen og hente medicin? Hvis det ER den, så synes jeg faktisk, den er meget god. Vi skal bruge den i engelsk i 9. klasse i år i forbindelse med et emne om Amish-folket - mine kollegers ide. Tror I, ungerne vil hade den? - så vil jeg nemlig droppe den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Frunett-vb

god tråd :laugh: Måtte lige tænke lidt tilbage ... Kom til sidst i tanke om : Alien versus Predator Har med garanti set andre super ringe film, men er elendig til at huske titler

Anmeld

14. august 2010

Spunk-vb

Charlotte: Jeg tror ikke at de vil hade den - men måske vil de synes at der ikke er helt nok blod og splat - de er jo vant til noget helt andet end os gamle :laugh: Men jeg synes da at den er ok.

Anmeld

14. august 2010

Mor-3-vb

Spunk skrev:
kongster skrev:
Antons mor skrev:
Den hedder 'A Perfect World'... og jeg synes faktisk den er rimeligt god...men det er mange år siden jeg har set den...Den er instrueret af Clint Eastwood, så vidt jeg husker, og hans film er altså også en lidt særlig kategori som man som regel enten hader eller elsker...lige bortset fra 'Broerne i Madison County' som jeg synes er dybt kedelig mens jeg ellers elsker clintens film :side:
Så enig! Alt hvad Clinten rører ved er guld. Bortset fra de kedelige broer! Men er super-kedelige Merryl Streep ikke også med i den? Måske neutraliserer hun Clinten :-)
Hmm - syntes lige umiddelbart at du er lidt uretfærdig, men opdagede så, at jeg kun kan komme i tanke om en god film med Meryl Streep, så måske er der noget om det. Men hun er nu god i 'Mit Afrika'.
Hun er da også god i den der (Døden klær hende) meD bruce willies og Goldie hawn

Anmeld

14. august 2010

Mor-3-vb

Jeg vil lige nominere alle de der fredag den 13 film.. de er så dårlige... der er lavet et hav af dem... og der sker stort det det samme i alle med ham jason.. :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.