Dårligste film du har set - bare for sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

kongster-vb

'Max' - en lille dansk perle med Sidse Babett Knudsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Spunk-vb

kongster skrev:
Den med Tom Hanks hvor han er strandet på en øde ø. Jeg kan ikke huske hvad den hedder. Og Waterworld med Kevin Costner.
Enig - de var virkelig dårlige begge to. Men hvad i alverden har Nell gjort? Nå ja - smag og behag.

Anmeld

12. august 2010

Spunk-vb

Trunte K skrev:
OK når du kaster Waterworld på banen, så kan man næsten blive i tvivl. Og så en thriller med Kevin Costner, Mr.-et-eller-andet, og ja, vi havde egentlig lært at holde os fra Costner-film men så forvekslede vi lige to trailers, men nu bliver det aldrig mere os der bidrager til den herres husholdningsbudget :P
Det må være 'Mr. Brooks' du tænker på, og ja den var ikke for god. Men bortset fra det, så synes jeg at i er lidt hårde ved den gode hr. Costner. Han har da lavet adskillige gode film - f.eks. 'Danser med ulve' og 'Robin Hood'.

Anmeld

12. august 2010

Spunk-vb

Pikora skrev:
Neeej, jeg vinder da: Polle fra Snave filmen!!!
Hvis man går i biffen eller lejer Polle fra snave filmen så er man altså selv ude om det :laugh:

Anmeld

12. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

'There will be blood' - en film, jeg havde set traileren til og var overbevist om, at jeg ville elske. Det var det mest tåbelige og langtrukne drama, jeg nogensinde har set - tror jeg.

Anmeld

12. august 2010

Trunte K-vb

Spunk skrev:
Trunte K skrev:
OK når du kaster Waterworld på banen, så kan man næsten blive i tvivl. Og så en thriller med Kevin Costner, Mr.-et-eller-andet, og ja, vi havde egentlig lært at holde os fra Costner-film men så forvekslede vi lige to trailers, men nu bliver det aldrig mere os der bidrager til den herres husholdningsbudget :P
Det må være 'Mr. Brooks' du tænker på, og ja den var ikke for god. Men bortset fra det, så synes jeg at i er lidt hårde ved den gode hr. Costner. Han har da lavet adskillige gode film - f.eks. 'Danser med ulve' og 'Robin Hood'.
Det er ganske rigtigt 'Mr. Brooks' og jeg er helt enig ang. 'Danser med ulve' og 'Robin Hood', så jeg ved ikke om han på et tidspunkt har spist noget han ikke kunne tåle for fra 'Waterworld' og frem kan jeg ikke huske Costner-film, der har været værd at se.

Anmeld

12. august 2010

Spunk-vb

Jeg synes at både Bodyguard, Swing vote og Dragonfly er ok. Manden kunne godt lide Wyatt Earp og The Untouchables. Og så er han vildt meget fan af en eller anden film hvor han er kriminel og kører rundt i landet med en lille dreng i et halloween-kostume, men jeg kan ikke huske hvad den hedder, for den har aldrig sagt mig noget.

Anmeld

12. august 2010

Signe1704-vb

Den første jeg kom til at tænke på er Abernes planet (den originale). Derefter kom jeg til at tænke på From Dusk till Dawn, Coneheads og Kill Bill. ( Bare lige for at nævne dem min mand synes er helt fantastiske :blink: ). For ikke at nævne American Beauty. Alle Ernest (staves) filmene..... Flere kommer helt sikker på senere ;)

Anmeld

12. august 2010

Signe1704-vb

Spunk skrev:
Og så er han vildt meget fan af en eller anden film hvor han er kriminel og kører rundt i landet med en lille dreng i et halloween-kostume, men jeg kan ikke huske hvad den hedder, for den har aldrig sagt mig noget.
Den er nu meget sød - den kan jeg også godt lide. Men jeg kan heller ikke huske hvad den hedder.

Anmeld

12. august 2010

Det er stadig mig-vb

Spunk skrev:
Jeg synes at både Bodyguard, Swing vote og Dragonfly er ok. Manden kunne godt lide Wyatt Earp og The Untouchables. Og så er han vildt meget fan af en eller anden film hvor han er kriminel og kører rundt i landet med en lille dreng i et halloween-kostume, men jeg kan ikke huske hvad den hedder, for den har aldrig sagt mig noget.
Tror den hedder Perfect world, eller noget i den stil - den kunne jeg nemlig også godt lide! :laugh: De værste film....uha, Monas verden, Blinkende lygter, Bruce Lee film...og noget med karate som Jean Claude van Damme (selvom han ser ok ud!), og film med Steven Segal og 1000 andre, men jeg plejer nu at slukke indenfor 15 minutter hvis konceptet ikke siger mig noget!!! Så jeg har faktisk aldrig set en dårlig film til ende, og jeg skrider omgående fra biografen hvis det ikke tegner godt. Sidst skred jeg under Vanilla skye (Tom Cruise).......og har vist kun set børnefilm siden :laugh: Jaaaa er The Dutches ikke bare go!!! Jeg har set den to gange og synes den er rigtig fed! Men sikke et liv og skæbne, og frygteligt hvor hun må aflevere sin lille datter. Jeg er ellers helt vild med Ralph Finnes og ser næsten alt hvad han laver, dejlig fyr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.