Dårligste film du har set - bare for sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Antons mor-vb

Værste danske film må så absolut være Camping, som jeg egentligt havde slettet af hukommelsen.... Og ellers hader jeg alt der har med Kung Fu eller andre ligegyldige kampscener at gøre..Van Damme, Jet Li, Bruce Lee, Steven Seagal, Dolph Lundgren m.fl...bvadr! Og så har jeg lige 'set' 'Gomorra'...en vist nok italiensk film om vold og mafiatilstande i Italien...lød rigtigt spændende og enormt vedkommende....hvis man da bare havde kunnet holde sig vågen...Zzzzzzzzzzzzzzz... Og jeg falder ellers ALDRIG i søvn til film...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

kongster-vb

als skrev:
Tit er det ikke filmen jeg syntes er dårlig men skuespillerne. Alt Tom cruise (dog ikke last samurai). næsten alle film med Jim Carry (syntes han er så træls en type), alt med Jack Nicholson, overdrevne falde-på-halen komik.
Jeg tror ikke vi skal holde filmaften sammen :-) Jeg elsker næsten alt hvad Jim Carrey har lavet (bortset fra Ace Ventura og Dum og Dummere) og alt hvad Jack Nicholson har lavet. Ikke alt med Tom Cruise men han har været med i mange gode film. Collateral er en vinder. A Few Good Men (hvor Nicholson også er med) er god. Top Gun og Cocktail er sjove 80'er klassikere som man MÅ elske :-)

Anmeld

13. august 2010

kongster-vb

Antons mor skrev:
Den hedder 'A Perfect World'... og jeg synes faktisk den er rimeligt god...men det er mange år siden jeg har set den...Den er instrueret af Clint Eastwood, så vidt jeg husker, og hans film er altså også en lidt særlig kategori som man som regel enten hader eller elsker...lige bortset fra 'Broerne i Madison County' som jeg synes er dybt kedelig mens jeg ellers elsker clintens film :side:
Så enig! Alt hvad Clinten rører ved er guld. Bortset fra de kedelige broer! Men er super-kedelige Merryl Streep ikke også med i den? Måske neutraliserer hun Clinten :-)

Anmeld

13. august 2010

Antons mor-vb

kongster skrev:
Antons mor skrev:
Den hedder 'A Perfect World'... og jeg synes faktisk den er rimeligt god...men det er mange år siden jeg har set den...Den er instrueret af Clint Eastwood, så vidt jeg husker, og hans film er altså også en lidt særlig kategori som man som regel enten hader eller elsker...lige bortset fra 'Broerne i Madison County' som jeg synes er dybt kedelig mens jeg ellers elsker clintens film :side:
Så enig! Alt hvad Clinten rører ved er guld. Bortset fra de kedelige broer! Men er super-kedelige Merryl Streep ikke også med i den? Måske neutraliserer hun Clinten :-)
Tror jeg er med på en videoaften...er helt med på Tom C i de film du nævner...især A few good men....den er fantastisk, - men jeg elsker også retsalsdramaer :) Clintens 'Grand Torrino' er i øvrigt fænomenal!

Anmeld

13. august 2010

Soap-vb

Den jeg er blevet aller mest skuffet over nogensinde må helt klar være ' The village ' nøøøøøøiii hvor var den da røv syg kedelig for at sige det mildt men jeg havde selvfølgeligt også regnet med noget helt andet :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

13. august 2010

Antons mor-vb

Soap skrev:
Den jeg er blevet aller mest skuffet over nogensinde må helt klar være ' The village ' nøøøøøøiii hvor var den da røv syg kedelig for at sige det mildt men jeg havde selvfølgeligt også regnet med noget helt andet :laugh: :laugh: :laugh:
Jeg havde desværre hørt om slutningen, men syntes egentligt den var ok alligevel...meget fedt tvist... Synes ellers generelt det er et problem med gode film, der lægger op til det helt store brag af en slutning og så bare leverer noget fesent noget

Anmeld

13. august 2010

Soap-vb

Antons mor skrev:
Soap skrev:
Jeg havde desværre hørt om slutningen, men syntes egentligt den var ok alligevel...meget fedt tvist... Synes ellers generelt det er et problem med gode film, der lægger op til det helt store brag af en slutning og så bare leverer noget fesent noget
Helt enig :)

Anmeld

13. august 2010

als-vb

uh kæresten er helt vild med bud spencer. HADER jeg VIRKELIG meget.

Anmeld

13. august 2010

Spunk-vb

kongster skrev:
Antons mor skrev:
Hmm - syntes lige umiddelbart at du er lidt uretfærdig, men opdagede så, at jeg kun kan komme i tanke om en god film med Meryl Streep, så måske er der noget om det. Men hun er nu god i 'Mit Afrika'.

Anmeld

13. august 2010

Polyp-vb

Trilogien Bleu, Blanc Rouge fra sidst i 80'erne - først i 90'erne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.