Dårligste film du har set - bare for sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

kongster-vb

Charlotte d. 17. skrev:
'There will be blood' - en film, jeg havde set traileren til og var overbevist om, at jeg ville elske. Det var det mest tåbelige og langtrukne drama, jeg nogensinde har set - tror jeg.
Enig! Og ja - Polle fra Snave - så er man selv ude om det!!! Men seriøst - den originale Abernes Planet er da en perle, mens Danser Med Ulve, Bodyguard og Robin Hood er noget sødladent skrammel! Og Nell er bare fjollet! Faktisk kunne jeg også meget godt lide Perfect World. OG Blinkende Lygter! Og American Beauty.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

LouiZe-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Sidst skred jeg under Vanilla skye (Tom Cruise).......og har vist kun set børnefilm siden :laugh:
NEJ! Den er altså skide god! Den skal bare ses færdig og tænkes lidt over, og så evt. se den igen.

Anmeld

12. august 2010

kongster-vb

Nej. Den skal bare glemmes! :-)

Anmeld

12. august 2010

Elverpigen-vb

Den nok dårligste film jeg har set er Hard Rain, det regner og regner og de jagter nogle røvere, hvorfor vides vist ikke helt. Selv min mand syntes den var dårlig :lol:

Anmeld

12. august 2010

Caidas-vb

Charlotte d. 17. skrev:
'Hvordan vi slipper af med de andre' - dansk film, et par år gammel, med Søren Pilmark. HELDIGVIS havde vi vundet biografbilletterne, så det var en gratis omgang!!
Haha den film lånte jeg af en kollega, der helt sikkert mente at det måtte være noget for mig. Han grinte da jeg afleverede den, for han vidste godt jeg ville hade den. Udover de danske film: Camping Den røde tråd (Shubidua) Og så synes jeg altså at Scream filmene er forfærdelige

Anmeld

12. august 2010

Det er stadig mig-vb

Og ALT med Walther og Carlo er også noget lort!!! :laugh: Sådan noget kan jeg SLET IKKE ha'!!! Jeg ku så godt lide John og Åge - huller i suppen, hahahaha........

Anmeld

13. august 2010

Spunk-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Spunk skrev:
Jeg synes at både Bodyguard, Swing vote og Dragonfly er ok. Manden kunne godt lide Wyatt Earp og The Untouchables. Og så er han vildt meget fan af en eller anden film hvor han er kriminel og kører rundt i landet med en lille dreng i et halloween-kostume, men jeg kan ikke huske hvad den hedder, for den har aldrig sagt mig noget.
Tror den hedder Perfect world, eller noget i den stil - den kunne jeg nemlig også godt lide! :laugh: De værste film....uha, Monas verden, Blinkende lygter, Bruce Lee film...og noget med karate som Jean Claude van Damme (selvom han ser ok ud!), og film med Steven Segal og 1000 andre, men jeg plejer nu at slukke indenfor 15 minutter hvis konceptet ikke siger mig noget!!! Så jeg har faktisk aldrig set en dårlig film til ende, og jeg skrider omgående fra biografen hvis det ikke tegner godt. Sidst skred jeg under Vanilla skye (Tom Cruise).......og har vist kun set børnefilm siden :laugh: Jaaaa er The Dutches ikke bare go!!! Jeg har set den to gange og synes den er rigtig fed! Men sikke et liv og skæbne, og frygteligt hvor hun må aflevere sin lille datter. Jeg er ellers helt vild med Ralph Finnes og ser næsten alt hvad han laver, dejlig fyr!
Ja, han var fremragende i denne film. Jeg har faktisk aldrig forladt en biograf midt under en forestilling, men jeg er gået fra 'Den flyvende hollænder' så snart der var pause :laugh: Jeg kan dermed konstatere at italiensk opera mere er mig.

Anmeld

13. august 2010

als-vb

Tit er det ikke filmen jeg syntes er dårlig men skuespillerne. Alt Tom cruise (dog ikke last samurai). næsten alle film med Jim Carry (syntes han er så træls en type), alt med Jack Nicholson, overdrevne falde-på-halen komik.

Anmeld

13. august 2010

Antons mor-vb

Signe1704 skrev:
Spunk skrev:
Og så er han vildt meget fan af en eller anden film hvor han er kriminel og kører rundt i landet med en lille dreng i et halloween-kostume, men jeg kan ikke huske hvad den hedder, for den har aldrig sagt mig noget.
Den er nu meget sød - den kan jeg også godt lide. Men jeg kan heller ikke huske hvad den hedder.
Den hedder 'A Perfect World'... og jeg synes faktisk den er rimeligt god...men det er mange år siden jeg har set den...Den er instrueret af Clint Eastwood, så vidt jeg husker, og hans film er altså også en lidt særlig kategori som man som regel enten hader eller elsker...lige bortset fra 'Broerne i Madison County' som jeg synes er dybt kedelig mens jeg ellers elsker clintens film :side:

Anmeld

13. august 2010

Antons mor-vb

kongster skrev:
Den med Tom Hanks hvor han er strandet på en øde ø. Jeg kan ikke huske hvad den hedder. Og Waterworld med Kevin Costner.
'Castaway'...elendig film, men har efterhånden set den et par gange da jeg var på Fiji, da den blev optaget og boede på samme ø som ham, ...lidt sjovt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.