Dårligste film du har set - bare for sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
44 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Spunk-vb

Umiddelbart er den dårligste film jeg kan huske at jeg har set 'The chronicles of Riddick'. Hvilken film er den værste du har set? Her til aften har jeg til gengæld set 'The duchess' og den var god. Jeg kneb en lille tåre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Trunte K-vb

OmegaDoom - ingen tvivl Rutger Hauer går rundt i et post-atomkrigslandskab - som jeg husker den er der ikke andre medvirkende, men det er der formentlig, de har bare absolut ikke gjort indtryk :lol: . Tjekkede lige på imdb.com: jeg har endda set den da den var spritny og der er en del andre medvirkende - husker den bare som en lang ørkenvandring uden handling, og den bedømmelse var de af mine venner, der ellers er til 'den slags film' helt enige i :)

Anmeld

12. august 2010

kongster-vb

He - sjov tråd. Anaconda, Contact, Nell, Abernes Planet (ikke den originale - det er et mesterværk - men Tim Burtons), Starwars 1 (den med den meget unge Anakin Skywalker) for bare at nævne nogle få. Kommer måske i tanke om flere senere

Anmeld

12. august 2010

kongster-vb

Den med Tom Hanks hvor han er strandet på en øde ø. Jeg kan ikke huske hvad den hedder. Og Waterworld med Kevin Costner.

Anmeld

12. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Uha jeg elsker at se film og har set rigtig menage dårlige......nogle så dårlige at jeg ikke kan huske titlen på dem, men skal nok skrive dem ¨på listen hvis jeg kommer i tanke om dem...

Anmeld

12. august 2010

Pikora-vb

Neeej, jeg vinder da: Polle fra Snave filmen!!!

Anmeld

12. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Pikora skrev:
Neeej, jeg vinder da: Polle fra Snave filmen!!!
Åh ja den var delme elendig......

Anmeld

12. august 2010

Trunte K-vb

OK når du kaster Waterworld på banen, så kan man næsten blive i tvivl. Og så en thriller med Kevin Costner, Mr.-et-eller-andet, og ja, vi havde egentlig lært at holde os fra Costner-film men så forvekslede vi lige to trailers, men nu bliver det aldrig mere os der bidrager til den herres husholdningsbudget :P

Anmeld

12. august 2010

kongster-vb

Ja han har da i den grad bidraget til verdens filmskat :-)

Anmeld

12. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

'Hvordan vi slipper af med de andre' - dansk film, et par år gammel, med Søren Pilmark. HELDIGVIS havde vi vundet biografbilletterne, så det var en gratis omgang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.