Kagehæftet. jeg sender på mail.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

151009-vb

mariamiss6 skrev:
151009 skrev:
mariamiss6 skrev:
151009: hvilket skriveprogram har du? Hæftet er gemt i office 2007 (tror jeg den hedder) så måske er det bare fordi du har et ældre skriveprogram, som ikke kan læse filen...
Jeg har office 2007. Har lige siddet og rodet lidt rundt i kontrolpanelet. Kan det være fordi den fil du sender hedder ._doc og ikke bare .doc?
Jeg skal lige bruge din mail igen ;) Hvis det alligevel ikke virker, må du få det som en almindelig mail... det vil stadig sidde i orden, som jeghar sat det, men blot være sat op som i en lang køre, fra top til bund, i en mega lang mail. Så kan du selv kopiere det ind i et dokument, og lave afsnittene :) Det har jeg prøvet med 1 anden, og det virkede fint :) Det tudse gamle program jeg snakker om, er så word bare Har i øvrigt lige tjekket igen, og hæftet er lavet i Office word 2007 :) så det burde jo kunne åbnes hos dig uden problemer.... jeg kan ikke rigtig se hvordan en underslash skal kune gøre en forskel, det er jo stadig en doc fil..... Hos mig siger den at filnavnet er: Microsoft Office Word 97 - 2003-dokument (.doc) så du burde kunne åbne den....
Har fået det til at virke nu. Måtte gemme på computeren og så ind og ændre filtypen. Næh, jeg kan heller ikke se hvorfor det skulle gøre en forskel, men da jeg fjernede den fra navnet virkede det :) Sidder og læser hæftet nu. Glæder mig til at komme i gang med at afprøve lækkerierne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

mariamiss6-vb

151009 skrev:
mariamiss6 skrev:
151009 skrev:
mariamiss6 skrev:
151009: hvilket skriveprogram har du? Hæftet er gemt i office 2007 (tror jeg den hedder) så måske er det bare fordi du har et ældre skriveprogram, som ikke kan læse filen...
Jeg har office 2007. Har lige siddet og rodet lidt rundt i kontrolpanelet. Kan det være fordi den fil du sender hedder ._doc og ikke bare .doc?
Jeg skal lige bruge din mail igen ;) Hvis det alligevel ikke virker, må du få det som en almindelig mail... det vil stadig sidde i orden, som jeghar sat det, men blot være sat op som i en lang køre, fra top til bund, i en mega lang mail. Så kan du selv kopiere det ind i et dokument, og lave afsnittene :) Det har jeg prøvet med 1 anden, og det virkede fint :) Det tudse gamle program jeg snakker om, er så word bare Har i øvrigt lige tjekket igen, og hæftet er lavet i Office word 2007 :) så det burde jo kunne åbnes hos dig uden problemer.... jeg kan ikke rigtig se hvordan en underslash skal kune gøre en forskel, det er jo stadig en doc fil..... Hos mig siger den at filnavnet er: Microsoft Office Word 97 - 2003-dokument (.doc) så du burde kunne åbne den....
Har fået det til at virke nu. Måtte gemme på computeren og så ind og ændre filtypen. Næh, jeg kan heller ikke se hvorfor det skulle gøre en forskel, men da jeg fjernede den fra navnet virkede det :) Sidder og læser hæftet nu. Glæder mig til at komme i gang med at afprøve lækkerierne.
Dejligt det virkede alligevel.... men underligt den skrev _ for det gør den ikke hos mig.... Velbekomme :)

Anmeld

12. august 2010

Mor-3-vb

Mange tak for kagehæftet :) glæder mig at prøve at lave en flot 1 gangs kage med fondant :) .. ska prøve at lave 2 her i oktober, da min datter bliver 5 år og min nevø bliver 1 år.. var der noget med at der var en speciel forretning i rødovre hvor man kunne købe farve.. er der nogen der ved helt præcist hvor den ligger?? for det er nemlig på sjælland de ska holdes.. :) hilsen Anne

Anmeld

12. august 2010

Trunte K-vb

www.specialkoebmanden.dk - de åbner også i Emdrup lige om snart Og hvis man på Gl. Kongevej kan finde thehandlen fra 'Klovn', så har de også

Anmeld

17. august 2010

151009-vb

Her er så mit forsøg med MMF :) Er selv ret stolt af resultatet. http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/kage.jpg

Anmeld

11. juli 2011

mille12-vb

Hejsa Kunne jag få det hæfte på mail...??? //Maiken :unsure:

Anmeld

12. juli 2011

desirefinck-vb

Er det muligt at jeg også kan få tilsendt det. Der er jo ikke alt for længe til tøsens 1 års fødselsdag.

Anmeld

12. juli 2011

syvsover-vb

Sikke et flot tilbud, det vil jeg da meget gerne tage imod. dkhh@live.dk Tak for dit flotte tilbud og arb

Anmeld

14. juli 2011

mariamiss6-vb

Jeg har sendt hæftet til syvsover... Resten af jer, jeg er altså nødt til at have jeres mail, eller at i sender mig en besked via mailsystemet... Jeg orker ikke sidde og hoppe ind på hver enkelt profil, for at sende en mail afsted til hver af jer ;) Jeg sender nogle gange 20 hæfter ud om dagen, så det bliver altså til en hel del klikken ud og ind på profiler hvis jeg skulle gøre det sådan... Ergo, skriv din mail her, eller send mig en mail, så besvarer jeg med et hæfte :)

Anmeld

14. juli 2011

maj84-vb

Har planer om at komme i gang med at bage 'rigtigt' i min barsel denne gang, så jeg vil meget gerne have kagehæftet :-). maj090584@hotmail.com Mh Maj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.