Kagehæftet. jeg sender på mail.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Tjallemor-vb

Hej Fedt at nogen har lavet det hårde samlearbejde, det vil jeg da også utrolig gerne have glæde af! På forhånd tak :) heidihoivang@gmail.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

TinaK-vb

Øj, MariaMiss.. Det hæfte vil jeg meget gerne bede om... Tak OG LAURIE: Jeg vil gerne have slettet min mail, takker

Anmeld

5. august 2010

Laurie-vb

Jeg sletter, men først når mariamiss har bekræftet, at hun har sendt hæfterne ;)Skulle jeg ikke være ved computeren, kan andre moderator også gøre det (rart, at føle sig nyttig...).

Anmeld

5. august 2010

151009-vb

mariamiss6 skrev:
151009 skrev:
Jeg kunne også godt tænke mig dit kagehæfte :) På forhånd tak :D
Sendt :)
Jeg kan ikke åbne filen? :(

Anmeld

5. august 2010

FørsteGang-vb

Har helt glemt at skrive tusind tak for hæftet :) Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang og eksperimentere med pynt osv.

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6-vb

Tusind tak for ros :) Og de sidste hæfter er sendt. 151009: hvilket skriveprogram har du? Hæftet er gemt i office 2007 (tror jeg den hedder) så måske er det bare fordi du har et ældre skriveprogram, som ikke kan læse filen...

Anmeld

5. august 2010

TinaK-vb

Tusind tak for hæftet, hvor er det super sødt af dig at dele ud!! Takker igen :klap: -ville have en smiley der bukkede :P

Anmeld

5. august 2010

151009-vb

mariamiss6 skrev:
151009: hvilket skriveprogram har du? Hæftet er gemt i office 2007 (tror jeg den hedder) så måske er det bare fordi du har et ældre skriveprogram, som ikke kan læse filen...
Jeg har office 2007. Har lige siddet og rodet lidt rundt i kontrolpanelet. Kan det være fordi den fil du sender hedder ._doc og ikke bare .doc?

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6-vb

Det tror jeg altså ikke... Det er kun 5-10 stykker ud af langt over 100 der har modtaget hæftet som ikke kunne se det.... Jeg kan desværre ikke svare på hvorfor du ikke kan se det.... I hvert fald ikke lige nu.... men jeg kan prøve at sende dig det fra et andet og ældre skriveprogram....

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6-vb

151009 skrev:
mariamiss6 skrev:
151009: hvilket skriveprogram har du? Hæftet er gemt i office 2007 (tror jeg den hedder) så måske er det bare fordi du har et ældre skriveprogram, som ikke kan læse filen...
Jeg har office 2007. Har lige siddet og rodet lidt rundt i kontrolpanelet. Kan det være fordi den fil du sender hedder ._doc og ikke bare .doc?
Jeg skal lige bruge din mail igen ;) Hvis det alligevel ikke virker, må du få det som en almindelig mail... det vil stadig sidde i orden, som jeghar sat det, men blot være sat op som i en lang køre, fra top til bund, i en mega lang mail. Så kan du selv kopiere det ind i et dokument, og lave afsnittene :) Det har jeg prøvet med 1 anden, og det virkede fint :) Det tudse gamle program jeg snakker om, er så word bare Har i øvrigt lige tjekket igen, og hæftet er lavet i Office word 2007 :) så det burde jo kunne åbnes hos dig uden problemer.... jeg kan ikke rigtig se hvordan en underslash skal kune gøre en forskel, det er jo stadig en doc fil..... Hos mig siger den at filnavnet er: Microsoft Office Word 97 - 2003-dokument (.doc) så du burde kunne åbne den....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.