Kagehæftet. jeg sender på mail.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.138 visninger
58 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

mariamiss6-vb

Hej piger, nu er der lidt gang i kagedebatten, med diverse opskrift efterspørgsler og så videre... Jeg har lavet et kagehæfte (fuld af ting jeg har tyvstjplet andre steder ;) ) og jeg deler det gerne ud på mail.... Skriv jeres mail her, eller send mig en mail IKKE en gæstebogsbesked, for jeg bruger ikke min gæstebog ret meget.... Men skriv jeres mail, eller send mig en mail, så får i hæftet som i så selv kan printe ud.... Jeg har puttet siderne i et lille ringbind, så papiret ikke bliver nusset når man roder me det mens man bager ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Det lyder godt, måske kan jeg få lidt inspiration til sønnes 8 års fødselsdag til September. -og kan øve i August :laugh:

Anmeld

30. juli 2010

mariamiss6-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Det lyder godt, måske kan jeg få lidt inspiration til sønnes 8 års fødselsdag til September. -og kan øve i August :laugh:
Sendt :D og dette har jeg tænkt mig at skrive hver gang jeg har sendt til nogen der har skrevet efter det i denne tråd ;)

Anmeld

31. juli 2010

FørsteGang-vb

Det lyder spændende elsker at bage og få ny inspiration :) Det hæfte må du meget gerne sende til mig også: Louisa_pedersen@hotmail.com

Anmeld

31. juli 2010

Smiling-vb

JAAAH - det vil jeg også mægtig gerne have: anne_marie_a@hotmail.com

Anmeld

31. juli 2010

Det er stadig mig-vb

mariamiss6 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Sendt :D og dette har jeg tænkt mig at skrive hver gang jeg har sendt til nogen der har skrevet efter det i denne tråd ;)
Ja og tak for det, de ser spænende ud opskrifterne!! Specielt når man ikke må spise noget af det (endnu) :laugh:

Anmeld

31. juli 2010

mariamiss6-vb

Sendt....

Anmeld

31. juli 2010

mariamiss6-vb

Titte skrev:
sendt

Anmeld

1. august 2010

Titte-vb

mariamiss6 skrev:
Titte skrev: sendt
Hmmmm.... men jeg har ikke modtaget den??

Anmeld

1. august 2010

Gonøf-vb

Kunne da godt bruge lidt inspiration

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.