Kagehæftet. jeg sender på mail.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

mariamiss6-vb

Titte skrev:
mariamiss6 skrev:
Titte skrev:
sendt
Hmmmm.... men jeg har ikke modtaget den??
Har du tjekket din spam post?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

mariamiss6-vb

Gonøf skrev:
Kunne da godt bruge lidt inspiration
Sendt..... Og igen til Titte... Hvis du stadig ikke har den, så tjek lige om din mail nu også er rigtig.... Og ellers så ved jeg ikke hvor den er blevet af.... Nogle har tidligere modtaget den i deres spam mail...

Anmeld

2. august 2010

Laurie-vb

tak ;)

Anmeld

3. august 2010

mariamiss6-vb

Laurie skrev:
tak ;)
Den e-mail ser godt nok meget forkert ud.... Og den ville selvfølgelig heller ikke godkende den... Jeg satsede og byttede 'at' ud med et '@' og så må du jo lige sige til, og give mig den rigtige mail, hvis hæftet ikke dukker op på din mail....

Anmeld

3. august 2010

Titte-vb

mariamiss6 skrev:
Titte skrev:
mariamiss6 skrev: sendt
Har du tjekket din spam post? Ja!

Anmeld

3. august 2010

Titte-vb

Titte skrev:
mariamiss6 skrev:
Titte skrev:
mariamiss6 skrev:
Titte skrev: sendt
Har du tjekket din spam post?
Ja!
Men nu er den der, og hold da op, det er godt nok noget af et hæfte! Tak for det!!

Anmeld

3. august 2010

Laurie-vb

mariamiss6 skrev:
Laurie skrev:
tak ;)
Den e-mail ser godt nok meget forkert ud.... Og den ville selvfølgelig heller ikke godkende den... Jeg satsede og byttede 'at' ud med et '@' og så må du jo lige sige til, og give mig den rigtige mail, hvis hæftet ikke dukker op på din mail....
Jeg bryder mig slet ikke om, at skrive min mail adresse på nettet. I stedet for at skriver du @ og fjerner mellemrum. Jeg har tænkt på, at slette den, når jeg har modtaget dit hæfte.... ved ikke hvordan det er for andre. Og så undskyld... t ikke com...

Anmeld

3. august 2010

Laurie-vb

Altså kan jeg google mig til den adresse, jeg har givet til dig... dvs. alle de adresser herinde kan bare googles... Måske skulle de slettes efterhånden...

Anmeld

3. august 2010

Titte-vb

mariamiss6 skrev:
Gider du slette min mailadr i de tråde du kan?

Anmeld

3. august 2010

Laurie-vb

Titte skrev:
mariamiss6 skrev:
Gider du slette min mailadr i de tråde du kan?
Jeg synes, det er rigtigt sødt af mariaiamiss, at sende os hæfterne... Nu er jeg moderator her... hvis nogen beder, om at få slettet mail adressen - fx. når I har modtaget brevet - så kan jeg gøre det. Eller andre admin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.