Kagehæftet. jeg sender på mail.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

mariamiss6-vb

Titte jeg har slettet din mail der hvor jeg kunne... Til evt. andre.... Hvis i ikke ønsker jeres mail ud på siden her, så send mig en en mail, via VBs system. Når i gør det kan jeg se jeres mailadresse, og sende hæftet tilbage til jer. Jeg gider helst ikke bruge rigtig meget af min tid her inde, på at slette i forskellige indlæg senere hen. Problemet er at jeg ofte ikke tjekker min gb (er nu heller ikke vant til så meget post i den) så hvis i lægger jeres mail der, så er det ikke sikkert jeg ser, og husker, at sende jer hæftet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Laurie-vb

Maria,tak for dit hæfte, er lige ankommet. Sikke et godt job du har lavet!! Jeg vil mene at som moderator, har jeg ret til at slette mailadresserne... det gør jeg så, når du har sendt hæfterne... Hvis nogen ikke vil have sin adresse slettet, så bare skriv det her i tråden ;)

Anmeld

4. august 2010

mariamiss6-vb

Laurie skrev:
Maria,tak for dit hæfte, er lige ankommet. Sikke et godt job du har lavet!! Jeg vil mene at som moderator, har jeg ret til at slette mailadresserne... det gør jeg så, når du har sendt hæfterne... Hvis nogen ikke vil have sin adresse slettet, så bare skriv det her i tråden ;)
Du sletter bare lige så tosset du vil, så længe du først gør det når jeg har skrevet 'sendt' neden under ;) Og tak for ros :)

Anmeld

4. august 2010

Laurie-vb

mariamiss6 skrev:
Laurie skrev:
Du sletter bare lige så tosset du vil, så længe du først gør det når jeg har skrevet 'sendt' neden under ;) Og tak for ros :)
Jeg sletter først, når du har sendt det. Der er to i starten, som du ikke skrev noget om... ved ikke, om du har sendt ? ............. ang. det med at google en mailadresse... jeg husker for nogen tid siden, nogen jeg skrev til på hans blog, og skrev min mailadresse. Han svarede, at jeg havde nogle mærkelig interesser... jeg var lidt paf, for hans blog handlede om rejser. Nej, han havde googlet min adresse og fandt en forespørgsel om numerologi, som jeg skrev på Selvet... jeg har nu en ny adresse, og fik slettet den på Selvet... men altså var det ligesom lidt fræk, men der er sikkert folk der gør det... Og når jeg ikke skriver adressen med @ (altså adressen, som man så bare skal klikke på, så er det fordi nogle bots samler mailadresser til at sende spam... jeg ved ikke, om man kan kamouflere den under et link... Trådspam ;)

Anmeld

4. august 2010

151009-vb

Jeg kunne også godt tænke mig dit kagehæfte :) På forhånd tak :D

Anmeld

4. august 2010

Titte-vb

Endnu engang tusind tak for hæftet, det er altså rigtig fint! ;) Har i aften bagt dine nemme lagkagebunde, det ser ud til at være en fin opskrift... Når du skal lave en kage, laver du så 2 portioner, eller hvor mange bunde har du i en lagkage?? :blink:

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6-vb

Titte skrev:
Endnu engang tusind tak for hæftet, det er altså rigtig fint! ;) Har i aften bagt dine nemme lagkagebunde, det ser ud til at være en fin opskrift... Når du skal lave en kage, laver du så 2 portioner, eller hvor mange bunde har du i en lagkage?? :blink:
Jeg vil gerne lige slå fast at ingen af opskrifterne er mine egne ;) de er dsamlet ind rundt omkring, og så tager jeg kun æren for at skrive hæftet ind på puteren ;) Når jeg laver kager, er det på den fantastisk dovne vis. Jeg bager simpelthen en AMO chokoladekage ;) Når jeg bager den i en springform, så deler jeg den (med en stræk sytråd) i tre bunde. Så der kan være to lag fyld i :) laurie skrev:
Jeg sletter først, når du har sendt det. Der er to i starten, som du ikke skrev noget om... ved ikke, om du har sendt ?
Det fungerer sådan, at når jeg har skrevet sendt, så er der sendt kagehæfte til alle dem der står oven over, ikke kun den sidste. Men altså til alle der har skrevet siden sidste gang jeg skrev sendt... Forstår du?

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6-vb

bøh

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6-vb

LOL tryk lige på min 'advarsel ødelægger' her oven over..... Jeg LOVER højt og helligt at der sker ikke noget med din puter OVERHOVEDET..... Det er noget jeg skulle prøve her inde, som man kan på et andet forum... OG det virker, det ser bare godt nok lidt anderledes ud :D

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6-vb

151009 skrev:
Jeg kunne også godt tænke mig dit kagehæfte :) På forhånd tak :D
Sendt :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.