Soap skrev:
Jeg har også fået anmeldelsen og jeg må tilstå jeg ikke har sendt den videre, da jeg ikke kan se hvordan jeg skal tage en anmeldelse seriøst når der tolkes til hvad der står
Jeg kunne forstå hvis der var spurgt ind til hvad som menes og der var kommet grimme ord på bordet men at anmelde på ting man tror andre mener er godt nok lige i overkanten
Men som jeg skrev i tråden så tænk over hvad i skriver og lad være giv anledning til mere menageri med vijle
Jamen, så kommer der så her et indlæg, som du så kan overveje om du vil lade gå videre eller ej ;)
Det er rart og STOR ros til Kongster, at se at der i det mindste er EN moderator, der har nosser.
Jeg er ikke bange for at indrømme at det var mig, der anmeldte Bibis indlæg, men kom også i hu, at der var langt mere i den anmeldelse end bare 'snothamrende'
Det eneste som Bibi glemte er ordet DUM, et ord hun er notorisk berømt herinde for at bruge som del af sine udgydelser og et ord hun ikke tidligere har været bleg for at bruge overfor NikiFin (led selv).
Bibi siger selv i samme tråd, at hun er SÅ klar i mælet, men pudsigt nok i dette tilfælde så er hun kryptisk og underfundig ????
Påfaldende!
Så svinsk som Bibi er overfor brugere i flæng, så har hun ret - man er ikke i tvivl om hvad hun mener.
Det vælger man så bare at se bort fra for VB's side for der er åbenbart ikke nogen regler som Bibi i Jeres øjne kan overskride.
Hun må forfølge brugere så som NikiFin og smække en blabla smiley ind i en af NikiFins tråde som Bibi ikke engang deltager i.
Det kan godt være at folk har følt sig provokeret, generet, irriteret over NikiFin, men der har faktisk i langt højrere grad været utilfredshed Oviv Bibi over at hun ødelægger stemningen, hun er nedladende, hendes indlæg er uden indhold (intetsigende) osv.
:P Jamen så god fornøjelse da ;)
Stemningen var dårlig før jeg kom, og farveller... fortsæt som I plejer for det er jo det man ønsker dette forum skal stå for.
Anmeld