Her lidt opklaring til alle:
Der er nu heldigvis en anden tråd, der opfordrer til at begrave stridsøksen og finde en tone, der er tålelig for alle. Så lad os os se at komme tilbage på sporet.
Som annonceret for lidt tid siden sletter jeg uden tøven, hvis jeg synes, at en debat løber af sporet. Så kan I ganske rigtigt finde den på Google og debattere videre internt via jeres mails.
Det betyder IKKE nedenstående:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Så Nikifin, nu ved du at der er visse ting vi ikke må debatterer og at vi alle skal stryge hinanden med hårene.
Knus
/Helene
Til gengæld betyder det, at tråde der pludselig bliver meget personlige vil blive slettet eller nogle af indlæggene vil blive slettet.
Det er en større arbejdsbyrde, selv om moderatorerne er gode til tippe mig, så derfor vil der ikke blive tid til at orientere jer, hver eneste gang det sker.
Typisk er det de samme brugere, der er involverede i disse stridigheder, og de er generelt orienteret om, hvordan vi fra redaktionens side, ønsker at forummet skal være.
I vil alle have en holdning til, hvorvidt indlæg skal slettes eller ej, tråde skal låses eller slettes osv. Det er så min vurdering, der vejer tungest.
Igen vil jeg opfordre jer til at benytte muligheden for at sende hinanden en mail, fremfor at tage de interne fnidder-diskussioner i forummet. Falder jeg over dem bliver de slettet.
Dette er ikke en opfordring til igen at gøre opmærksom på, hvem der taler grimt og hvem, der har absurde holdninger - jeg er klar over det, og tager det op med de involverede parter løbende.
Som forum har vi ikke glæde af den hårde tone, da det skræmmer nye debattører væk eller tiltrækker folk som hovedparten herinde ikke orker.
Derfor - god debatlyst i god tone...
Anmeld