Homoseksuelle og adoption/fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

NikiFin-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Jeg håber saftsuseme ikke, at du prøver at forebygge homoseksualitet hos dine børn ved at fortælle dem, at det er forkert. Du kan ikke opdrage børn til ikke at være/blive homoseksuelle - men hvis du prøver på at gøre det, kan du påvirke dem til at blive ulykkelige i stedet for lykkelige homoseksuelle.
det bliver bestemt ikke med at gentage hvor forkert og grim det er. Der er andre måder.
Hvis alle herinde tænker, at kærlighed, fred, demokrati osv. er noget positivt - er det så, fordi vi ikke tænker nok? Sikke noget vrøvl.
nej, det er bestemt ikke på grund af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

NikiFin skrev:
det bliver bestemt ikke med at gentage hvor forkert og grim det er. Der er andre måder.
Javel. Dem kan du formentlig tjene en formue på at videregive til andre homofobe forældre. Hidtil tror jeg ikke, det er lykkedes mange at forebygge homoseksualitet. Men det glæder mig, du ikke vil lave en Mads Skjern...

Anmeld

1. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ak ja - en Mads Skjern :cheer: Man skal lige huske på, at jo mere forbudt noget er for børn - des mere interressant er det ;)

Anmeld

1. juni 2010

NikiFin-vb

Jeg har ikke sagt at jeg er sikker på at det virker. Mest sandsynligt nej hvis alle rund omkring er lige som jer. Btw jeg har fornemmelsen at I ikke mener hvad I siger. I er bare vandt til at sige hvad de andre forventer at høre og hvad I tror at man skal sige. Og jeg er sikker på at I ikke bliver glade hvis jeres børn bliver homoseksuelle en dag. Måske smider I ikke barnet ud af jeres liv men I bliver i hver fald skyfede og endnu ulykkelige. Jeg ved hvad I skriver så bedre ikke skrive det fordi jeg tror ikke på det.

Anmeld

1. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

NikiFin skrev:
Jeg har ikke sagt at jeg er sikker på at det virker. Mest sandsynligt nej hvis alle rund omkring er lige som jer. Btw jeg har fornemmelsen at I ikke mener hvad I siger. I er bare vandt til at sige hvad de andre forventer at høre og hvad I tror at man skal sige. Og jeg er sikker på at I ikke bliver glade hvis jeres børn bliver homoseksuelle en dag. Måske smider I ikke barnet ud af jeres liv men I bliver i hver fald skyfede og endnu ulykkelige. Jeg ved hvad I skriver så bedre ikke skrive det fordi jeg tror ikke på det.
Jeg tror ikke, jeg bliver skuffet, men jeg vil afgjort blive ked af det. Ikke pga. homoseksualiteten i sig selv, men pga. den modgang, mit barn næsten med sikkerhed vil opleve fra tid til anden - først og fremmest i form af intolerance og fjendtlighed fra uvenlige mennesker. Og så håber jeg faktisk på, at jeg kender mine børn så godt, at jeg vil have på fornemmelsen, at det er den vej, det går, før jeg evt. får det at vide. Jeg ville blive meget ked af det, hvis mit barn havde skullet gå og tumle med sådanne tanker for sig selv, uden at jeg anede det.

Anmeld

1. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

NikiFin skrev:
I øvrigt tror jeg ikke, du mener, hvad du skriver. Du er bare vant til at sige, hvad du er opdraget til, og hvad du tror, man skal mene.

Anmeld

1. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Må konstatere, at tråden er kørt i grøften, da det ikke længere handler om hvorvidt homoseksuelle skal ha' den samme hjælp som andre. Hvad hver enkelt i øvrigt mener om homoseksualitet, må jo være frit for enhver. Men jeg er ret overbevist om, at når hver enkelt debattør skriver noget - ja så mener de det, og ikke kun fordi de andre mener/skriver det...

Anmeld

2. juni 2010

kongster-vb

Jeg synes diskussionen kører lidt i ring her...

Anmeld

2. juni 2010

kongster-vb

Nej vent! Ny information. Det er farverigt slik, der gør vores børn til homoer: http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=18794

Anmeld

2. juni 2010

als-vb

OH MY GOD!!!! det er eddermanme langt ude.... de er syge i roen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.