Homoseksuelle og adoption/fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

kongster-vb

JA! Læs også http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?p=173016#post173016 http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=43415 http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=40805 ... og min personlig favorit http://www.landoverbaptist.org/news0506/watchingyoupoo.html Læg især mærke til citatet 'Remember child, Jesus loves you, which is the reason He’s taking time out of His very busy schedule creating tornadoes and earthquakes and giving folks cancer to watch you squat down and do nature's business!' De er seriøst syge!! Jeg troede først det var en joke, men sitet er bare så stort at jeg ikke tror det. Desværre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

NikiFin-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Jeg tror ikke, jeg bliver skuffet, men jeg vil afgjort blive ked af det. Ikke pga. homoseksualiteten i sig selv, men pga. den modgang, mit barn næsten med sikkerhed vil opleve fra tid til anden - først og fremmest i form af intolerance og fjendtlighed fra uvenlige mennesker. Og så håber jeg faktisk på, at jeg kender mine børn så godt, at jeg vil have på fornemmelsen, at det er den vej, det går, før jeg evt. får det at vide. Jeg ville blive meget ked af det, hvis mit barn havde skullet gå og tumle med sådanne tanker for sig selv, uden at jeg anede det.
ret naive. Det er helt normalt at en teenager ikke fortæller sin mor at en er forelsket og i hvem præcis. Og endnu mindre hvis man føler noget til det samme køn, teenagere er meget generte og hemmelighedsfulde om sådan nogle emner. I det mindste kunne jeg selv ikke fortælle min mor alt jeg følte og havde i hovedet da jeg var teenager, de intime ting var for mig selv og ingen vidste noget om dem, selv mine nære veninder. men pga. den modgang, mit barn næsten med sikkerhed vil opleve fra tid til anden - først og fremmest i form af intolerance og fjendtlighed fra uvenlige mennesker. det er præcis det du ikke skal være bekymret om. Fordi i Danmark de fleste folk tolererer homoseksuelle. Derudover selv om man er en normal hetero er det umuligt at alle folk godt kan lide en. Og det er slet ikke meningen, det er nok at dine venner kan lide dig og slet ikke nødvendig at alle kan lide og acceptere hvad man gøre hvis de ikke gøre med vilje noget imod en. Og det sker ikke ret meget i Danmark. I det mindste selv om jeg ikke kan lige hvad de homoseksuelle gør ville jeg aldrig gøre eller sige noget imod dem. Og jeg tror de fleste folk er lige som mig.

Anmeld

2. juni 2010

Spunk-vb

kongster skrev:
Nej vent! Ny information. Det er farverigt slik, der gør vores børn til homoer: http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=18794
Det må da være en joke....

Anmeld

2. juni 2010

kongster-vb

Jamen det troede (håbede) jeg også, men sitet er bare så stort og med så mange tråde og kommentarer at det næsten ikke kan være en joke. Ingen har så meget tid, hvis ikke de mener det.. Og der findes jo mange psykopatiske fanatikere derude, så hvorfor ikke?

Anmeld

2. juni 2010

NikiFin-vb

Charlotte d. 17. skrev:
I øvrigt tror jeg ikke, du mener, hvad du skriver. Du er bare vant til at sige, hvad du er opdraget til, og hvad du tror, man skal mene.
aldrig nogensinde min mor eller hvem som helst har fortalt mig noget imod de homoseksuelle fordi der var ikke sådan nogle omkring os og ingen tænkte at det overhoved er en mulighed. Jeg har fortalt alle mine grunde til hvorfor jeg tænker på den måde og ingen af dem er fordi jeg var opdraget at afsky homoseksuelle fordi det bare ikke er sådan. Men jeg er sikker på at hvad du siger ikke er noget du føler og har besluttet selv men du er stærkt påvirket af hvad folk vrøvler rund uden at fatte hvad der faktisk er. Hvis ingen omkring dig havde nogensinde sagt at, at man skal acceptere homoseksualitet som noget normalt skulle du overhoved ikke mene hvad du mener nu. Du er bare lige som de fleste som gerne vil være godt integreret i samfundet og er klar til at støtte alle mærkelige ideer bare fordi de fleste gør det. Jeg er præcis det modsatte. Hvis jeg kan mærke at nogen prøver at overbevise mig i noget som jeg oprindeligt føler det er forkert og ikke kan lide selv begynder jeg debat med de folk til at se om de virkelig kan give mig rimelige argumenter at de har ret. Og i de fleste tilfælde kan de ikke.

Anmeld

2. juni 2010

NikiFin-vb

kongster skrev:
Nej vent! Ny information. Det er farverigt slik, der gør vores børn til homoer: http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=18794
har du virkelig tid til at læse det? Jeg har ikke, undskyld ;)

Anmeld

2. juni 2010

Antons mor-vb

NikiFin skrev:
Jeg har ikke sagt at jeg er sikker på at det virker. Mest sandsynligt nej hvis alle rund omkring er lige som jer. Btw jeg har fornemmelsen at I ikke mener hvad I siger. I er bare vandt til at sige hvad de andre forventer at høre og hvad I tror at man skal sige. Og jeg er sikker på at I ikke bliver glade hvis jeres børn bliver homoseksuelle en dag. Måske smider I ikke barnet ud af jeres liv men I bliver i hver fald skyfede og endnu ulykkelige. Jeg ved hvad I skriver så bedre ikke skrive det fordi jeg tror ikke på det.
Jeg mener bestemt hvad jeg siger, - er opdraget til netop ikke at blive påduttet andres holdning, men danne min egen. Og nej, jeg bliver ikke ked af det hvis min søn bliver homoseksuel, bare han er lykkelig, - det må lig'som være essensen af det at være forælder. Men jeg ville nok ærgre mig over den modgang han måske vil skulle stå imod i en verden, hvor der er så mange fordomsfulde mennesker der deler din opfattelse. Heldigvis er der endnu flere der ikke deler den.

Anmeld

2. juni 2010

kongster-vb

NikiFin skrev:
har du virkelig tid til at læse det? Jeg har ikke, undskyld ;)
Jeg har ligeså meget tid til at læse det, som jeg har tid til at læse indlæg her på siden. Det er et fascinerende studie i stupiditet (altså babtist-siden, ikke VB)

Anmeld

2. juni 2010

NikiFin-vb

Antons mor skrev:
Heldigvis er der endnu flere der ikke deler den.
Præcis. Så rolig, jeg er bare kun en og kan ikke skade dit homoseksuel barn. Det er faktisk mig der får problemer lige som de problemer jeg har her her på debatten med så mange 'homo fens' :woohoo:

Anmeld

2. juni 2010

Spunk-vb

Det er sgu for langt ude, Kongster. Måske har du ret i at det er rigtigt - håber det ikke, men der er nok tosser derude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.