Storfamilier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

als-vb

+ de handlede ind i Bilka...om muligt en af de dyreste indkøbsmuligheder der er i Danmark.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Soap-vb

Hold ta op, klarede de sig for kun 300000 ? Var de meget selvforsørgende i form af have med grønt osv ?

Anmeld

12. maj 2010

als-vb

De boede i socialt boligbyggeri, med altan. dem med de flere penge de havde så tilgengæld en kælder med mad til et år + hun selv kværnede korn.

Anmeld

12. maj 2010

Spunk-vb

Soap skrev:
Hold ta op, klarede de sig for kun 300000 ? Var de meget selvforsørgende i form af have med grønt osv ?
Nej, det så godt nok ikke ud som om der var den slags muligheder i det lejlighedskompleks hvor de boede.

Anmeld

12. maj 2010

Soap-vb

Okey vildt alligevel Jeg ser lige sådan et billede for mig med køjesenge fra gulv til loft i et helt rum :laugh:

Anmeld

12. maj 2010

Spunk-vb

Soap skrev:
Jeg ser lige sådan et billede for mig med køjesenge fra gulv til loft i et helt rum :laugh:
Jeg fulgte kun med, med et halvt øje, så ved faktisk ikke lige om de sove i køjesenge...

Anmeld

12. maj 2010

Bellis-vb

Jeg tænker man spare en hel del penge, ved at bo til leje, ikke skulle betale institution og ikke have bil. Men nu har jeg set flere af den slags programmer, og en hel del af dem (ofte dem der synes de ikke har mange penge) handler ind i Bilka/Kvickly, køber mobiltelefoner i et væk, hårfarve, de dyre produkter. Men meget er jo en priotering og hvad man forventer ud af livet. Jeg kunne da godt gå hjemme, jeg er bare ikke klar til at give afkald på alle de ting, min løn gør muligt.

Anmeld

12. maj 2010

Soap-vb

Bellis skrev:
Jeg tænker man spare en hel del penge, ved at bo til leje, ikke skulle betale institution og ikke have bil. Men nu har jeg set flere af den slags programmer, og en hel del af dem (ofte dem der synes de ikke har mange penge) handler ind i Bilka/Kvickly, køber mobiltelefoner i et væk, hårfarve, de dyre produkter. Men meget er jo en priotering og hvad man forventer ud af livet. Jeg kunne da godt gå hjemme, jeg er bare ikke klar til at give afkald på alle de ting, min løn gør muligt.
Du er lige nødt til at forklare mig hvordan man spare ved at bo til leje ? :)

Anmeld

12. maj 2010

Bellis-vb

Jeg skrev også Tænker :laugh: Jamen, der er vel nogel udgifter man ikke har, når man lejer og så kommer det jo også an på, hvor man lejer henne. Sådan var det i hvert fald, da vi lejede.

Anmeld

12. maj 2010

als-vb

Forskellen her er bare at ungerne kom i inst. fra børnehave af. Så de spare alligevel ikke det vilde i sidste ende. Der var flere af dem der sov i køjesenge eller mange senge i et rum, så var nok mre soverum end værelser. Min min mand er i tvivl om flere børn da det vil betyde at de skal dele et værelse to mand, og han mener det er det værste i hele verden... måske han skulle have set programmet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.