Storfamilier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.805 visninger
64 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Spunk-vb

Jeg sidder lige og ser dokumentar på kanal 4 om danske storfamilier. Jeg synes altså at det er rimelig heftigt at have 7 børn når man er 34 år :ohmy:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Bellis-vb

:laugh: Jeg er 29 år og har 5 børn :P Det er kun heftigt for dem der kigger, ikke for dem der oplever det ;)

Anmeld

11. maj 2010

Spunk-vb

Shit Bellis - jeg vidste ikke at du er så ung. Jeg tager sgu hatten af for det - jeg synes at det er hårdt med én.

Anmeld

11. maj 2010

Spunk-vb

Vi har det jo med at se livet ud fra vores egen synsvinkel, så glemmer lidt at man kan gøre det på en anden måde en den måde jeg har gjort. Jeg blev 30 lige efter jeg fik spunken.

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja respekt dér B) Jeg skal vist ikke klynke med mine to så...

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Spunk skrev:
Vi har det jo med at se livet ud fra vores egen synsvinkel, så glemmer lidt at man kan gøre det på en anden måde en den måde jeg har gjort. Jeg blev 30 lige efter jeg fik spunken.
Dén topper jeg med 4 - 5 år Spunk :P

Anmeld

11. maj 2010

Spunk-vb

MAMMARAZZI skrev:
Spunk skrev:
Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der har været sløv i optrækket. Jeg er jo faktisk fuldstændig gennemsnitlig, men føler mig nogle gange som en gammel mor.

Anmeld

11. maj 2010

kongster-vb

Og jeg står i datterens klasse, omgivet af andre forældre der er op til 20 år ældre end jeg. Og jeg fik min første som knap 26-årig. Så der er kun 4 års forskel i forhold til dig. Der er bare rigtig mange modeller for familier idag

Anmeld

11. maj 2010

Spunk-vb

Jamen i virkeligheden er det jo skønt at vi ikke behøver at gøre alt ens.

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Spunk skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Spunk skrev:
Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der har været sløv i optrækket. Jeg er jo faktisk fuldstændig gennemsnitlig, men føler mig nogle gange som en gammel mor.
Ha ha - kan godt følge dig.. Men altså at ha' én på 1 år - og så selv være 43 - det kræver nogle gange sin kvinde :P Tror heller ikke jeg får flere :silly:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.