Storfamilier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Signe1704-vb

Du får travlt Spunk hvis du skal nå det :laugh: Jeg var 18 år da jeg fik den første, så tror i lige jeg føler mig ung i hans klasse? :P Og så er vi kommet til at bo i et kvarter hvor folk nok er godt over gennemsnitsalderen ;) Flere af de andre forældre i klassen er ældre end mine forældre :woohoo: Jeg synes også det er ret vildt med de storfamilier. Jeg synes det er rigelig svært at nå at bruge tid nok på hvert barn med de 3 jeg har :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Spunk skrev:
Vi har det jo med at se livet ud fra vores egen synsvinkel, så glemmer lidt at man kan gøre det på en anden måde en den måde jeg har gjort. Jeg blev 30 lige efter jeg fik spunken.
Jeg blev også 30 samme år som jeg fik den første og bliver så 33 i år hvor vi har fået nummer 2.... Så du er ikke den eneste :P

Anmeld

11. maj 2010

Elverpigen-vb

Spunk skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Spunk skrev:
Vi har det jo med at se livet ud fra vores egen synsvinkel, så glemmer lidt at man kan gøre det på en anden måde en den måde jeg har gjort. Jeg blev 30 lige efter jeg fik spunken.
Dén topper jeg med 4 - 5 år Spunk :P
Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der har været sløv i optrækket. Jeg er jo faktisk fuldstændig gennemsnitlig, men føler mig nogle gange som en gammel mor.
Du er kun så gammel, som du selv gør dig til :) Jeg var lige blevet 33 år, da jeg fødte Sigrid, så du er bestemt ikke den ældste førstegangs fødende. Jeg har nu heller ikke tænkt mig at det skal blive en kæmpe børneflok, er glad hvis vi får en til :lol:

Anmeld

11. maj 2010

Signe1704-vb

Elverpigen skrev:
Spunk skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Spunk skrev:
Dén topper jeg med 4 - 5 år Spunk :P
Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der har været sløv i optrækket. Jeg er jo faktisk fuldstændig gennemsnitlig, men føler mig nogle gange som en gammel mor.
Du er kun så gammel, som du selv gør dig til :) Jeg var lige blevet 33 år, da jeg fødte Sigrid, så du er bestemt ikke den ældste førstegangs fødende. Jeg har nu heller ikke tænkt mig at det skal blive en kæmpe børneflok, er glad hvis vi får en til :lol:
Alderen er vel også ligegyldig. Det må jo være når det passer ind i ens liv at man får børn. Jeg har været i mødregr med en førstegangsfødende på 36 år, så til sammenligning er i jo nogle småpiger :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Jamen jeg føler mig skam heller ikke gammel - men min krop gør :woohoo: Er bare heldig med, at jeg har fået verdens nemmeste barn - også anden gang ;)

Anmeld

11. maj 2010

Signe1704-vb

MAMMARAZZI skrev:
Jamen jeg føler mig skam heller ikke gammel - men min krop gør :woohoo: Er bare heldig med, at jeg har fået verdens nemmeste barn - også anden gang ;)
Jeg troede at min lille var verdens nemmeste ;)

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Signe1704 skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Jamen så er vi jo bare lige heldige begge to ;)

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Min datter er lige stået op for en kort bemærkning - og er med på en kigger :ohmy: Signe, hun vil gerne vide om tallet efter dit navn siges som syttenhundredeogfire eller ettusindesyvhundredeogfire??? Så er man vist ved at løbe tør for ideer :laugh:

Anmeld

11. maj 2010

Signe1704-vb

MAMMARAZZI skrev:
Min datter er lige stået op for en kort bemærkning - og er med på en kigger :ohmy: Signe, hun vil gerne vide om tallet efter dit navn siges som syttenhundredeogfire eller ettusindesyvhundredeogfire??? Så er man vist ved at løbe tør for ideer :laugh:
Så må du sige til hende at det er sytten nul fire. Det er min fødselsdato ;)

Anmeld

11. maj 2010

Signe1704-vb

MAMMARAZZI skrev:
Signe1704 skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Jamen så er vi jo bare lige heldige begge to ;)
Ja det er dejligt ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.