Storfamilier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Signe1704 skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Min datter er lige stået op for en kort bemærkning - og er med på en kigger :ohmy: Signe, hun vil gerne vide om tallet efter dit navn siges som syttenhundredeogfire eller ettusindesyvhundredeogfire??? Så er man vist ved at løbe tør for ideer :laugh:
Så må du sige til hende at det er sytten nul fire. Det er min fødselsdato ;)
Tak Signe - nu vil jeg putte hende igen igen :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

ma08-vb

Spunk skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Spunk skrev:
Vi har det jo med at se livet ud fra vores egen synsvinkel, så glemmer lidt at man kan gøre det på en anden måde en den måde jeg har gjort. Jeg blev 30 lige efter jeg fik spunken.
Dén topper jeg med 4 - 5 år Spunk :P
Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der har været sløv i optrækket. Jeg er jo faktisk fuldstændig gennemsnitlig, men føler mig nogle gange som en gammel mor.
Melder mig i rækken af 'De gamle mødre' :silly: Jeg var 34 da vi fik vores datter, og nu hvor vi gerne vil have nr. 2 når jeg i hvert fald at runde de 36 - man ved jo aldrig, om/hvornår det lykkes! I øvrigt var vi ikke kun sløve i optrækket, det tog 2½ år og 4 fertilitetsbehandlinger før det lykkedes at blive gravid ;)

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

ma08 skrev:
Spunk skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Spunk skrev:
Vi har det jo med at se livet ud fra vores egen synsvinkel, så glemmer lidt at man kan gøre det på en anden måde en den måde jeg har gjort. Jeg blev 30 lige efter jeg fik spunken.
Dén topper jeg med 4 - 5 år Spunk :P
Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der har været sløv i optrækket. Jeg er jo faktisk fuldstændig gennemsnitlig, men føler mig nogle gange som en gammel mor.
Melder mig i rækken af 'De gamle mødre' :silly: Jeg var 34 da vi fik vores datter, og nu hvor vi gerne vil have nr. 2 når jeg i hvert fald at runde de 36 - man ved jo aldrig, om/hvornår det lykkes! I øvrigt var vi ikke kun sløve i optrækket, det tog 2½ år og 4 fertilitetsbehandlinger før det lykkedes at blive gravid ;)
Ja vi er åbenbart nogle stykker :P Det er da træls, hvis I skal igennem en kamp igen - men det er jo ikke sikker :) Jeg var overbevist om, at jeg 'kun' ville få et barn - og se hvordan dét gik ;)

Anmeld

11. maj 2010

ma08-vb

MAMMARAZZI skrev:
Det er da træls, hvis I skal igennem en kamp igen - men det er jo ikke sikker :)
Vi skal i hvert fald ikke gennem lange udredninger igen, det tog en god bid af tiden :dry: Jeg har fået en henvisning igen og har lige skullet følges i en enkelt cyklus, men ved næste mens bliver det alvor :)

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Det er da altid noget, at I ikke skal igennem en lang udredning igen. På en måde må det være betryggende at vide, hvad der måske venter forude - uvidenhed er ofte det værste.. Men jeg har ikke prøvet det, så jeg kan jo sagtens sige sådan - men håber i hvert fald, at det lykkes for jer uden alt for meget besvær og alt for mange skuffelser.

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

ma 08, jeg ved godt, du ikke kan bruge det til noget - men jeg fortæller det alligevel... Hmm.. Kender du typen :angry: Sorry :blush: Min veninde har også været igennem en hel del, inden hun blev gravid første gang. Hun fik taget æg ud, og gemt - da de senere skulle tage stilling til, om æggene skulle bruges eller ej, sagde de nej pga. de ikke syntes de kunne overskue at få flere (svær fødselsdepression). Hun er altså blevet gravid 2 gange senere ved 'naturmetoden' - ved godt det ikke hjælper jer.

Anmeld

11. maj 2010

Signe1704-vb

ma08 skrev:
Ja man vælger jo desværre ikke altid hvornår de skal komme de søde små. Og det er jo altså også lettere at få/have børn når man har fundet den rette mand (og jeg taler af erfaring ;) ). Min mand var sgu mange år om at dukke op :laugh:

Anmeld

11. maj 2010

ma08-vb

Men Mammarazzi, du har helt ret, det er rart at vide, hvad man (ikke) skal igennem, hvor lang tid det tager osv. Men bedst af alt kan man tage det lidt mere afslappet, fordi det jo er lykkedes før og man allerede har det skønneste barn :kiss: Selvfølgelig vil vi være kede af det, hvis det ikke lykkes at få nr. 2, men denne gang slipper vi fx for frygten for slet ikke at kunne få børn.

Anmeld

11. maj 2010

Signe1704-vb

MAMMARAZZI skrev:
ma 08, jeg ved godt, du ikke kan bruge det til noget - men jeg fortæller det alligevel... Hmm.. Kender du typen :angry: Sorry :blush: Min veninde har også været igennem en hel del, inden hun blev gravid første gang. Hun fik taget æg ud, og gemt - da de senere skulle tage stilling til, om æggene skulle bruges eller ej, sagde de nej pga. de ikke syntes de kunne overskue at få flere (svær fødselsdepression). Hun er altså blevet gravid 2 gange senere ved 'naturmetoden' - ved godt det ikke hjælper jer.
Jeg har hørt fra en jordemoder at hvis man lider af PCO er den bedste medicin en graviditet. Dvs at hvis man først har fået et barn skulle det være nemmere at få nummer to. Om det passer ved jeg ikke og jeg ved jo heller ikke om det er problemet hos din veninde eller dig ma08.

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Ved heller ikke, om det passer - men jeg har da hørt om lignende tilfælde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.