Pædagog eller pædagogmedhjælper.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

k11923-vb

Jeg har brugt dagpleje - den nærmeste vuggestue ligger 20km væk, så andet har ikke været på tale. Jeg har altid ment, at de fleste forældre fint kan opdrage deres børn. Kan du ikke det? Hvorfor skulle en dagplejer så ikke kunne varetage opgaven? Indtil barnet er 3 år, har det ikke noget behov for at være sammen med en masse andre børn. Nogle få i dagplejen er helt fint. Hvis barnet ikke har særlige behov, kan jeg ikke se at en dagplejer ikke skulle kunne klare det. Al respekt for pædagogernes uddannelse og arbejde. Det er helt fint i børnehaven o.s.v. Selvfølgelig ved pædagogen i vuggestuen også nogen ting om udvikling m.m., men jeg synes ikke rigtig jeg har behov for de kompetencer i den aldresgruppe. Og en lille ting, som mest er for sjov: Man siger, at mekanikerens bil er altid den ringeste. Jeg er bestemt heller ikke altid imponeret af pædgogbørnenes velopdragenhed ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Signe1704-vb

k11923 skrev:
Og en lille ting, som mest er for sjov: Man siger, at mekanikerens bil er altid den ringeste. Jeg er bestemt heller ikke altid imponeret af pædgogbørnenes velopdragenhed ;-)
Nu synes jeg lige :angry: Begge mine forældre er pædagoger og jeg har altid været et englebarn :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Tror nogle gange der er noget om snakken. Jeg har absolut ikke været nogen rod, men jeg havde nogle hårde teenageår hvor jeg virkelig prøvede at finde specielt min mors grænser - hun mente man skulle løse tingene ved at sætte sig (i en social rundkreds :laugh: ) og snakke om tingene. Men som teenager kan man have brug for en der råber højt en gang i mellem ;) Det gjorde min far så når det blev for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.