Har mistet modet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

otlitrom

Miaka skriver:

Tak! Ja det er helt klart bedre at vide det. Hvis vi kunne, så ville jeg vide det allerede da vi begyndte helt tilbage til slutningen af sidste år, bare det at få at vide at kroppen ikke fejler noget og at man kan, det giver en meget mere selvtillid. Så glæder mig til at få lægen overstået. Men det der irriterer mig lidt er at lægen havde sagt til min kæreste at det var en samtale på ½ time vi kom ind til. så hvis vi bare sidder og snakker, og derefter bliver sendt hjem uden at få taget prøver, så bliver jeg skuffet, fordi så har vi ikke bevist en skid, og er tilbage hvor vi startede. Derfor jeg har lidt mixxed følelser til det lægebesøg.

Ja, det kan jeg da godt forstå. I er jo ikke kommet bare for at snakke. I vil sikkert gerne tjekkes, så I kan få nogle fakta...
Det håber jeg for jer, at I får!! I kan jo altid snakke om "problemet", men det løser ikke noget, hvis du spørger mig.. Det giver i hvert fald ikke ro i dine tanker?
Jeg håber I bliver tjekket!
Hvis du har lyst, må du gerne sende mig en PB om, hvad de spørger ind til.. Det kunne være det kunne motivere mig til at gøre det selv.. Men kun hvis du har lyst og ikke føler det er for personligt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Mist

kitty skriver:

Jeg har været inde på deres ÆL-beregner, og regnerde både for den cyklus jeg er i nu, og for den næste.. Og måske har vi ramt rigtigt alligevel i denne måned, så der er stadig håb. I næste måned ved jeg i hvert fald nu, hvilken weekend der skal "arbejdes"

Du skriver, at vi skal huske at nyde hinanden.. Og det er vi blevet rigtig gode til igen. Der var et par måneder, hvor vi løb helt af sporet, og bare tænkte baby, baby, baby.. Men jeg synes det er gået i sig selv. For tiden går det bare som det skal, og mine babytanker fylder ikke så meget. Jeg tænker på min genopstartede træning og min praktik, og har ikke rigtig tid til at bruge så meget krudt på det Så det er da positivt. De andre ting stresser mig ikke...
Men jeg tror du har rigtig meget ret!! Hvis man tænker for meget over det, så tror jeg man kan ødelægge det lidt for sig selv! -Nogle gange er det bare umuligt at holde tankerne i ro!!

Det kan sagtens være jeg sender dig en PB en dag Det er rigtig sødt af dig!

Ja man ødelægger det ofte for sig selv hvis man stresser og ikke gir kroppen ro.. det samme gælder den da du blir gravid, så er det alt det andet der kan stresse kroppen man skal tage hensyn til.

Der skal man os tage det med ro, nyde hinanden og ikke mindst maven.. Jeg håber virkelig i har ramt denne gang.. Man må bare IKKE miste modet helt, for så er det man begynder og stresse over det og blir anspændt i kroppen.. 

En aften med veninderne er os en god måde og slappe af på, for der plejer man og glemme både tid og sted og bare sladder som vi kvinder er enormt gode til.
Men som sagt jeg lytter gerne hvis du har brug for det, os den dag du blir gravid og er i tvivl om tingene. Så skriv endelig.. Du er ikke den eneste der "bruger" mig til gode råd omkring graviditet osv. mange af mine mødre gruppe veninder bruger min viden da jeg er 3. gangs fødende. )

Knus Maria

Anmeld

17. september 2009

Miaka

kitty skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå. I er jo ikke kommet bare for at snakke. I vil sikkert gerne tjekkes, så I kan få nogle fakta...
Det håber jeg for jer, at I får!! I kan jo altid snakke om "problemet", men det løser ikke noget, hvis du spørger mig.. Det giver i hvert fald ikke ro i dine tanker?
Jeg håber I bliver tjekket!
Hvis du har lyst, må du gerne sende mig en PB om, hvad de spørger ind til.. Det kunne være det kunne motivere mig til at gøre det selv.. Men kun hvis du har lyst og ikke føler det er for personligt!!!

Det kan jeg godt. Hvis jeg kan hjælpe andre med de erfaringer jeg får, så vil jeg meget gerne det

Anmeld

17. september 2009

Dansker i England

Jeg kan godt forstå, hvordan du har det. Min mand og jeg forsøgte startede på projekt baby i marts 2006, og det ville bare ikke lykkes. Det tærrede så meget på vores forhold, at det endte i en skilsmisse.

Anmeld

4. oktober 2009

Miaka

Vi har så været ved læge. Og de tog 2 prøver for mig. En blodprøve for røde hunde, og en urinprøve for klamydia. Kæresten skal aflevere en sædprøve næste torsdag.
Jeg har så godt nok fået svar på min tisseprøve, og det viser sig at jeg desværre har klamydia, og nok har haft det i 7 år eller noget. KANON  Håber ikke jeg har taget skade. Men er på medicin nu, så håber jeg bliver rask, og kan jeg blive det, og kæresten også bliver rask og stadig fungere, så håber jeg det bliver lettere for os. Det ligger i familien at blive let gravid. Så håber at klamydiaen var skyld i det, og det nu i fremtiden bliver så let at vi ender med 10 børn over 10 år.. eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.