Miaka skriver:
Tak! Ja det er helt klart bedre at vide det. Hvis vi kunne, så ville jeg vide det allerede da vi begyndte helt tilbage til slutningen af sidste år, bare det at få at vide at kroppen ikke fejler noget og at man kan, det giver en meget mere selvtillid. Så glæder mig til at få lægen overstået. Men det der irriterer mig lidt er at lægen havde sagt til min kæreste at det var en samtale på ½ time vi kom ind til. så hvis vi bare sidder og snakker, og derefter bliver sendt hjem uden at få taget prøver, så bliver jeg skuffet, fordi så har vi ikke bevist en skid, og er tilbage hvor vi startede. Derfor jeg har lidt mixxed følelser til det lægebesøg.
Ja, det kan jeg da godt forstå. I er jo ikke kommet bare for at snakke. I vil sikkert gerne tjekkes, så I kan få nogle fakta...

Det håber jeg for jer, at I får!! 

I kan jo altid snakke om "problemet", men det løser ikke noget, hvis du spørger mig.. Det giver i hvert fald ikke ro i dine tanker?
Jeg håber I bliver tjekket! 

Hvis du har lyst, må du gerne sende mig en PB om, hvad de spørger ind til.. Det kunne være det kunne motivere mig til at gøre det selv.. Men kun hvis du har lyst og ikke føler det er for personligt!!!

Anmeld