Må lige ud med frustrationerne....
De seneste ti dage har været virkelig hårde og fyldt med tårer... Jeg føler mig træt og modløs, efter 17 måneders forsøg på at få et barn med den mand jeg elsker... Jeg synes 17 måneder er lang tid, og det har givet nogle dumme diskussioner herhjemme, fordi vi får nederlag efter nederlag... Det suger langsomt energien ud at forholdet...
I mandags brød jeg simpelthen sammen, fordi jeg føler at jeg aldrig bliver mor, og derfor ikke er en god kæreste/kvinde.. Hvis ikke jeg kan skabe en lille familie, så er jeg uduelig.. Det er det jeg er skabt til..
Jeg plejer ellers nok at kunne holde modet oppe, og se fremad. -At det nok skal ske.. Men i de sidste 10 dage har jeg bare haft tanken "Jeg er utilstrækkelig og bliver aldrig mor, og min dejlige kæreste bliver aldrig far, hvis han bliver sammen med mig"!
Min kæreste har været super dejlig, og har bare sagt at jeg er fantastisk, at han bliver hos mig, selv hvis vi aldrig får børn, at jeg er den han elsker osv osv. Han er skøn, og en stor støtte, selvom han selv er påvirket af at der ikke er en spire på vej.. 

Inden for de sidste 10 dage har jeg så også fundet ud af, at 2 veninder er blevet gravide i 1. hug, og derudover har jeg 4 andre veninder der venter sig. Jeg synes de er alle steder, og jeg bliver så skide misundelig!! I morgen aften skal jeg op til en veninde, som også snart skal igang med projekt baby. Men der kommer en af de veninder, som lige er blevet gravid (Hun er ca i 7. uge), og jeg har det bare så svært med at vide det.. (Jeg har fået det at vide af veninden som holder festen, da den gravide er hendes kusine, og hun ved hvor frustreret jeg er i øjeblikket, og synes det er synd, hvis jeg bliver total chokket og ked af det, når kusinen offentliggør graviditeten for os andre) 
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal se på den gravide og sige oprigtigt tillykke, uden af blive ædt op indvendig af misundelse... Jeg burde bare være glad, men føler mig barnligt fornærmet og misundelig... Og har slet ikke lyst til at tage afsted.....
Måtte bare ud med det. Kæresten er på forretningsrejse, så jeg går herhjemme i regnen med tankerne... Pyllerhoved...

Er der andre der har det, eller har haft det, på samme måde?