kitty skriver:
Tænkte at jeg lige ville opdatere lidt, og komme ud med lidt nye frustrationer.. 
Har nu ÆL-testet i 14 dage, fra ca 10 dage efter mens.stop, ligesom de anbefaler i pakken.. Har dog stadig ikke haft en positiv ÆL test, så har nu en mistanke om, at min ÆL ligger meget hurtigt efter mens.. Så der er nok heller ikke gevinst i denne måned.. ØV! Men så ved jeg det da til næste måned 
Den gravide veninde jeg nævnte i det første indlæg har jeg skrevet et brev til, da hun har sagt til en anden veninde, at hun var bange for, hvordan jeg ville reagere på at hun var gravid, eftersom vi har prøvet så længe.... Egentlig pænt tænkt? Har skrevet et brev og forklaret hende, hvordan jeg har det, og at det ikke er noget personligt, hvis jeg bliver lidt stille, den første gang jeg ser hende igen, da det udelukkende er fordi jeg er misundelige, og at vi selvfølgelig stadig brændende ønsker os et barn... Skriver tillykke til hende, og at det selvfølgelig er super skønt, men at jeg håber hun forstår mig og min reaktion...
Og hvad for jeg så tilbage??!! Et tusind tak, og så ellers et laaaangt brev om, hvodan man bedst bliver gravid. Hvordan de har gjort (hu blev gravid i 1. hug), hvad hun synes er forkert ved mine spisevaner og motionsvaner, hvad hun kunne forestille sig var galt, og om vi ikke snart skulle til lægen og begynde at få hjælp... MÅSKE er det bare venligt ment, men jeg synes virkelig det var at træde på en der ligger ned? Eller er det bare mig der er for pylret...??
Det ar ellers lige begyndt at gå skide godt med humøret. Modet var kommet tilbage, og jeg var fyldt med tanken "Jeg skal nok blive gravid, det tager bare lidt tid... Måske til jul... Hvor bliver det fantastisk at fortælle familien det.. og hvordan skal jeg sige det til kæresten, når jeg tester positiv..." Alle de glade tanker... Men efter hendes brev endte det med "hvorfor er jeg så forkert... Mon jeg er for "usund" til at få et barn... "Det sker nok aldrig... Jeg er utilstrækkelig..:"
Det er nu en uge siden.. Jeg har ikke skrevet tilbage.. Jeg synes jeg var en god veninde og fortælle ærligt om mine følelser, og fik så bare en kæmpe leksion i "Sådan bliver du gravid" i stedet.. ØV!
Humøret er rimelig godt igen.. Jeg skal nok blive mor... Det skal nok komme!! 
Ville bare lige opdatere jer lidt, og høre, om I synes jeg har reageret underligt på venindens brev?
Hej Kitty..
Har siddet og læst alle dine indlæg og kan næsten sætte mig ind i dit sted. Jeg har ikke selv stået med negative tester. Men har en veninde som har prøvet det samme som dig, og hun ligesom dig var frustreret og ikke anede hvilket ben hun skulle stå på, og hun smed det ud på alle andre, hvilke er en god ting syns jeg, for det gir mulighed for at få gode råd fra andre som er blevet gravide forholdsvis hurtigt..
Du skriver at måske det pga det du spiser. Nej nej søde Kitty.. det har intet med at gøre hvad du spiser. jeg vil sige det samme som jeg sagde til min veninde. Lad hver og tænk over det i din daglig dag. lad din krop slappe af. Din krop skal ha ro til at kunne arbejde, ikke mindst arbejde med de æg som en dag skal blive til et vidunderligt barn.
Selvfølgelig skal man vide hvornår man har æggeløsning. ved ikke om der er en "test" her inde på baby.dk men jeg ved inde på www.b-a-b-y.dk der kan man oprette en profil ligesom her inde, og der kan man regne ud hvornår man ca har æggeløsning..
Det har hjulpet mig MEGET, og det har hjulpet min veninde. den test fortæller hvornår de ca har æggeløsning. Som består af en periode på 5 dage mener jeg.. f.esk. fra d. 4 okt - d. 9. okt. i den periode er der bedst chance for at blive gravid vil den sige. (bare et eksempel) ... Måske det er hver og prøve..
JEG HÅBER IKKE JEG HAR SAGT NOGET SOM GØR DIG KED AF DET..

Ønsker dig SÅ meget held og lykke med det, og vil da se frem til et indlæg fra dig med dejlige nyheder..

)
STORT knus
Anmeld