kitty skriver:
Nej, du har bestemt ikke gjort mig ked af det!! 
Der er forskel på, hvordan man giver råd! Dine råd ser jeg udelukkende som velmente, og ikke som en løftet pegefinger 
Den side vil jeg da kigge ind på straks, for det var måske en mulighed!?
Jeg tror egentlig heller ikke jeg spiser forkert, men man får tudet ørene fulde af så mange forskellige råd og retningslinjer, at man lige netop ikke ved, hvilket ben man skal stå på
Tak for dit råd. Baby.dk er lidt en livline for mig.. OK, det lyder måske lige drastisk nok.. Men her kan man komme af med alle tankerne, på både gode og dårlige dage, og finde et godt råd eller nye mennesker at snakke med. Så tak for det allesammen 

Jeg er glad for du ikke blev ked af det, for som du siger når man giver råd kan man gøre det på mange måder, og det er lige det med IKKE og sige det på den måde at man dikter.. Kender nemlig selv den følelse af og få en masse gode råd til det ene og det andet og det kan lyde så hårdt og barsk, at man bliver vildt ked af det.. 
Men jeg er glad for du kan bruge mine råd til lidt, og som jeg siger jeg håber virkelig snart du skriver et indlæg at nu er det endelig sket.. 
Men som jeg sagde.. Du må virkelig give din krop ro, det er det vigtigste.. Så længe du går og er frustrerende (hvilke jo er forstående) kan kroppen ikke arbejde normalt, 
lad os antage dig og kæresten ikke tænkte over det med børn og i en aften bare har lyst til hinanden, og har ubeskyttet sex UDEN og tænke over hvad der kan ske ved det så slapper jeres kroppen af fordi i bare nyder hinanden uden og tænke på andet end jer to, i bare glemmer tid og sted og at det kun er jeres univers, 
Det er den bedste måde og få kroppen til at slappe af, og arbejde med det den nu skal arbejde med.. 
ved jeg os det er lettere sagt end gjort. Og det er noget man skal arbejde på og gøre. For det er klart når man virkelig ønsker og være gravid tænker man ikke på andet end store maver osv osv. 
Men har du brug for at snakke privat, os så sig endelig til. Jeg er her og vil gerne støtte dig og kæresten med alle de råd jeg kan og hvis i har spørgsmål så sig da endelig til.. Lytter gerne.. 

) 
Varme tanker 
her fra

Anmeld