Frede skrev: Om ikke for vores skyld, så for hendes børn, som hun trods alt er rollemodel for.
Du skal OVERHOVEDET ikke blande mine børn ind i det her, miss Know It All :angry:
Og du skal slet ikke bestemme om jeg er ansat til dit eller dat. Du har set dig sur på mig, fordi jeg er om mig med alle indlæg - er du misundelig måske? ;)
Og hvad pokker bilder du dig ind at komme og postulere, som du gør? At jeg er uenig er også en debat. Jeg har da ved gud ikke tænkt mig at agere enig, hvis jeg ikke er det!
Så prøv noget nyt - tag andre briller på - eller få briller *hæhæ*
Jeg taler ikke grimt. Der er forskel på sarkasme og grimt sprog. Men hvis du er en af dem, der mener, at 'dum' er et grimt ord, så skulle du høre de andre ord jeg kan *lol*
Og hvis du vil tage stilling til, hvordan jeg har det med og opdrager mine børn, så vil jeg gerne bede dig tage kursus i det begreb som hedder 'du skal ikke gøre, som jeg gør, men som jeg siger!' Den har du nok ikke lige haft i tankerne, hva hva hva *muhahaha*
Nå, jeg må videre. Og velkommen igen i aften, Frede, hvor tonen er pæn fra alle og siden nydes til fulde af de fleste.
Anmeld