Sjovt nok, så var der også hønsegård på det tidligere VB. Der er ingen fora uden den slags.
Johannamor, jeg har altid betragtet dine indlæg med største beundring, fordi du er så god med ord. Og har overvejet at skrive det til dig flere gange, men har taget mig i det, fordi jeg ikke kendte dig godt nok til at vide, hvad du ville synes om det - eller føle det fedtet.
Jeg bruger ordene generelt og skærer alle over en kam i den forbindelse. Min fejl - men det var det nemmeste.
Jeg bad ikke om en hadetråd. Som det har udviklet sig til. Og ja, gu' er jeg dominerende og klog og smart, men jeg vil ikke have at vide, at jeg styrer siden, at jeg regerer og at jeg bare skal holde mig væk og vare min mund, bare fordi jeg ikke har samme mening som andre - eller tolker jeg nu, monstro?
Og hvorfor føle sig latterliggjort, fordi jeg har en anden mening? Giver 'man' også sådan op irl?
Tjek antallet af indlæg, hvor jeg gåes imod direkte, personmæssigt, så kan det vel ikke skade, at jeg omtaler de fleste på den samme måde? Og hvis du så læser det hele igen med de briller Lars har lånt, når han er færdig, så må du jo måske kunne se, at der givetvis er noget efterladt til fantastien og ikke alt er had og mistro, som I læser det hele til.
Men altså, man kan kun tolke det man læser, det er ikke alle som har evnen til at vende bøtten ;O)
Anmeld