Nej stop - ikke råbe i munden på hinanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

Jeamie-vb

:huh: hold da op en gang fnidder og flueknep der her har været igang :laugh: . Blev helt glad da jeg så en tråd der varede 6 sider, men var nødt til at hente manden for at vise ham hvordan det ser ud når kvinder er værst. Herregud, det er svært at skrive med et glimt i øjet. Man kan vælge at trække på skuldrene og bruge det man kan eller det modsatte, men at lade 6 sider fyldes op med harme og angreb på hinanden er en anelse ærgeligt. På gode dage kan jeg grine, på dårlige dage kan jeg føle mig angrebet, jeg ved det og tvinger derfor mig selv til at tænker oppe fra og ned. Og sådan er DET bare ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Soap-vb

Hvor blev der af plads til forskellighed ? Hvorfor ikke bar springe over et emne eller en bruger hvis denne eller emnet er så forfærdeligt ? Min tanke efter at have læst det hele igennem igen er at jeg forstår godt hvorfor mobbe kampanger så som 'Stop mobning nu' ikke virker helt efter hensigten, disse kampangner er jo henvendt til børnene og det er da vist tydeligt at slaget burde kæmpes et helt andet sted nemlig hos forældrene! Hvis nogen skulle være i tvivl er det jeg mener : Denne tråd er ikke andet end voksen mobning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.