Nå - det var åbenbart ikke nok første og anden gang, så nu skriver jeg lige tredje og sidste gang.
Til Soap: Det er altid skønt at se tingene med friske briller, og det virker det som om, at du gør eftersom du er forholdsvis ny herinde.
Jeg han godt forstå, hvis du undres over tonen, men kigger du en del af de tidligere tråde vil du kunne se, at det ellers ikke er tilfældet.
At nogle brugere nogle gange stødes over hinandens indlæg/holdninger/udbrud kan næppe undgåes, men til alle nye vil jeg bestemt opfordre til at læse lidt i de øvrige tråde og vurdere debatten derudfra :)
Til Titte: At høre at jeg ellers er hurtig til at udelukke folk, når jeg i løbet af tre år har udelukket en enkelt person gider jeg knap forholde mig til.
Der henvises til en gammel debat i det tidligere forum for et år siden - den fortid tror jeg ærlig talt ikke fører noget konstruktivt med sig... og dog - i forhold til den gamle debat, hvor jeg gentagne gange blev kontaktet af nye brugere, der ikke følte sig velkomne i en lille lukket kreds, så er det indtil nu faktisk lykkedes at skabe et forum, hvor nye bliver budt velkomne og faktisk føler sig velkomne.
Lad det fortsætte og bring start så nogle interessante tråde til debat. Meninger er fint, og denne tråd fik bestemt skabt debat, men som sagt, hvis der ikke er noget nyt under solen, så er det nu tid til at parkere denne tråd, så vi igen kan finde kammertonen frem og bruge debatten på mere spændende emner.
Er det ikke muligt, så må jeg jo desværre se mig nødsaget til for første gang i denne debats levetid at fjerne en tråd, for nu gider jeg ikke læse mere brok fra samme skuffe.
Det er så op til jer, om det bliver nødvendigt :angry:
Anmeld