Jo, det tisseri holder op på et tidspunkt og bliver mere moderat - jeg skal også på toilettet hele tiden, og er godt irriteret, synes jeg tisser som en præmiehest!!
Jamen jeg har også ''passet lidt på'' siden Januar, og har på dén konto tabt 7 kg. Det er ingen hemmelighed at jeg vejede 83 kg efter julen, og at jeg begyndte at tænke en smuuule mere over hvad jeg stoppede i munden, uden dog at droppe hveken Cola eller hønsesalat, men udelukkende spise mindre portioner. Vand fik jeg heller ikke integreret.
Nu er jeg så kommet til det stadie, hvor der godt må komme lidt fart over feldtet, og hvor hvor jeg må få indført noget motion, mere vand, flere grøntsager, og udelukke både hønsesalaten og colaen og den gode chokolade, indtil motionen er godt integreret og jeg kan 'tåle' at skaje ud engang i mellem.
For det går ikke det her, det gør det VIRKELIG IKKE, og jeg har det elendigt når jeg ser mig i spejlet...
Så nu er jeg så nede på 76 kg og vil rigtig gerne tabe de der 16 kg, så jeg kommer ned på 60 kg som plejer at være en fint vægt. Normalt, når jeg har levet både sundt og aktivt, har jeg altid vejet 55-58 kg, men jeg synes 60 er fint.
Mit problem er jo så maven! Jeg får en enorm overkrop, med tynde ben og arme, og ligner fuldstændig en gravid i 8 måned :huh:
Og her hjælper mavebøjninger så ikke, da der ikke er kontakt mellem fedtet på maven og mavemusklerne, så man kan kun tabe sig i mit tilfælde for at komme maven til livs....
Træls, men rimeligt selvforskyldt :)
Anmeld