Advarsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Barbamama

Det lyder da total ulækkert. Men ja jeg ser åbenbart heller ikke for godt ud for jeg er ikke blevet kontaktet. Ha ha ha  Godt det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

sbs78

jeg er så glad for, at jeg ikke har fået noget brev, fra den klamme skid føj føj

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

DK skriver:

Det er godt nok langt ude, he he... Det mærkelige er at jeg føler mig en lille smule stødt over ikke at have fået et brev. Så er man måske ikke god nok til at blive stalket eller hvad, HA HA HA

Ejjj skynd jer at få ham ud herfra. Men alle kære damer, tag det som et kompliment, at der stadig er mænd der er intresseret i os MILFs!!!

Ha ha godt sagt men totalt pas på hvad det der er en forkortelse for....???

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sweet1978 skriver:

Ha ha godt sagt men totalt pas på hvad det der er en forkortelse for....???

Mom I'd Like to Fuck... MILF

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

Caroline86 skriver:

Mom I'd Like to Fuck... MILF

Okey takker den havde jeg ikke lige hørt før jeg sad og prøvede på at få det til noget med enlige mødre osv. og det hang slet ikke sammen. Ja han ville da gerne i mine bukser...

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

DK skriver:

Det er godt nok langt ude, he he... Det mærkelige er at jeg føler mig en lille smule stødt over ikke at have fået et brev. Så er man måske ikke god nok til at blive stalket eller hvad, HA HA HA

Ejjj skynd jer at få ham ud herfra. Men alle kære damer, tag det som et kompliment, at der stadig er mænd der er intresseret i os MILFs!!!

Hæhæ...for dælen, jeg sad lige og tænkte det samme...hrmpf.....så er frk. Eva bare ikke god nok til at blive forfulgt af en klam, sindsyg mandsling som udgiver sig for at være kvinde...nå nå nå...
Men der er som nok flere af dem herinde...mænd der udgiver sig for kvinder, kvinder der siger de er gravid eog ikke er det, osv osv...det er jo desværre også en del af nettet..
Knus Eva...ikke forfulgt...

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Hæhæ...for dælen, jeg sad lige og tænkte det samme...hrmpf.....så er frk. Eva bare ikke god nok til at blive forfulgt af en klam, sindsyg mandsling som udgiver sig for at være kvinde...nå nå nå...
Men der er som nok flere af dem herinde...mænd der udgiver sig for kvinder, kvinder der siger de er gravid eog ikke er det, osv osv...det er jo desværre også en del af nettet..
Knus Eva...ikke forfulgt...

Ja slf. er de her, men den der bliver afsløret må vi jo udpege jeg kan heller ikke diktere jeres holdning eller hvad Henrik gør ved det, nu har jeg bare advaret

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Ja slf. er de her, men den der bliver afsløret må vi jo udpege jeg kan heller ikke diktere jeres holdning eller hvad Henrik gør ved det, nu har jeg bare advaret

Jamen, det er vel også det eneste rigtige at gøre...men man skal måske liiiige tænke sig en smule om inden man smider sit nummer over til en eller andne vildt fremmed person. Jeg synes da bare vi skal bruge den her til en lille reminder om at alle kan se med..dte tror jeg vi er mange der glemmer.

Knus Eva...som stadig er lidt fortørnet over ikke at være blevet jagtet-griner

Anmeld

3. september 2009

Miamaja

Hvad er det saa lige en mand faar ud af at snakke fodsler og baekkenlosning med kvinder

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Hvad er det saa lige en mand faar ud af at snakke fodsler og baekkenlosning med kvinder

Ja, det er jo det...vi tænder jo ikke alle på det samme-griner-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.