Update på min \"nedtur\" nu m billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Titte-vb

MetteNB skrev:
- og som skrevet på facebook. Super flot gået og nogle flotte billeder.
Tak MEtte! Det er lidt underligt, for det er første gang jeg har billeder jeg kan sammenligne, og jeg bliver helt vildt glad når jeg ser dem, en ting er at se forvandlingen i spejlet dagligt, en anden ting er at se det sort på hvidt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

MetteNB-vb

Kan jeg godt forstå. Kan godt forestille mig, at det kan virke helt utopisk, så må være rart at se forskellen så tydelig, som på billederne på FB - og det endda selv om der var røget en del kg. inden 'førbillederne'. - og ellers må det også være rart at se billederne sådan i det hele taget, når du nu ser så godt ud. Håret er da faktisk også blevet temmeligt langt :cheer:

Anmeld

16. december 2010

Titte-vb

JA det er det, selvom der faktisk også er klippet en del af for nyligt.... Og lige for tiden så taber jeg en del hår, men det er en bivirkning ved GBY operationen, og det kommer igen siger de kloge. Det er jo naturligt at når kroppen bliver udsat for hungersnød så sker der noget i alle dele af kroppen, også på hårfronten... Der er så andre steder på kroppen hvor der er MEGA MEGET øgeet hårvækst :S :S

Anmeld

16. december 2010

MetteNB-vb

GGG - sådan er der jo nogle ting, der er ulige fordelt...... - og selv om det er træls at miste meget hår....... Bøvler jeg selv med!! og er i gang med nogle vitaminer........ så dukker der jo nyt op. Du har jo så mange andre dejlige fordele ved vægttabet pt., at det jo nok går med håret. - og ellers har du jo da også erfaring i kort hår ;)

Anmeld

2. februar 2011

Titte-vb

Idag var en stor dag da jeg steg ned fra badevægten............ wuuhuu! Jeg er nu under 100 kg og det har jeg ikke været i herrens mange år, ja faktisk kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst var det. Vægten er nu reduceret med 50 kg, det er stadig ikke gået helt op for mig at det er gået så nemt som det faktisk er. Jeg skal snart til at øge mine måltider i størrelse, så det bliver lidt spændende at se om det går godt. Jeg er lykkelig for at jeg har fået operationen, og at jeg har været så heldig at komme så langt ned i vægt, det er helt utroligt hvad det har betydet for mig! Jeg får positive tilbagemeldinger fra mennesker omkring mig, og jeg suger dem til mig :laugh: :laugh:

Anmeld

2. februar 2011

Laurie-vb

tillykke, Titte!! Ja, min badedragt flopper også sådan lidt.. måske skulle man kogevaske dem ... hehehe!!

Anmeld

3. februar 2011

Pia S-vb

Godt gået Titte! Jeg synes, du er topsej!!!!

Anmeld

3. februar 2011

als-vb

super sejt. 50 kilo er jo faktisk et helt menneske.

Anmeld

3. februar 2011

Titte-vb

Laurie skrev:
tillykke, Titte!! Ja, min badedragt flopper også sådan lidt.. måske skulle man kogevaske dem ... hehehe!!
Måske det er det vi skal gøre, eller også kan vi forsøge med den klump pizzadej der er endt på min mave!! :woohoo:

Anmeld

10. marts 2011

Titte-vb

Jeg har idag, for første gang i rigtig mange år købt tøj i en helt almindelig tøjbutik :laugh: :laugh: Troede faktisk ikke jeg kunne passe deres tøj, men svup så hoppede jeg i en fin sommerjakke! Det er første gang i mange år, at jeg har kunnet passe en str 44 og hvor er det en underlig følelse........ :lol: Jeg skyndte mig at købe jakken, den var rigtig fed og selvom det var lidt dyr så gjorde jeg det! Jeg har bestemt mig for at jeg ikke vil gå på kompromis men have det jeg kan lide... For bare to mdr siden fik jeg nogle bukser af min kæreste i julegave, og de er i en str 46. JEg har hængerøv i dem og de sidder løst om livet, men da jeg lige nu rasler lige så stille ned i vægt, så må de altså holde en måned eller mere, indtil de ikke kan sidde ordentlig mere.... Ellers kan jeg købe nye bukser hver måned!! Jeg har nu tabt mig 54 kg ialt, og det er fantastisk! Har været på kursus idag, og en helt fremmed kom hen til mig, og sagde, at jeg godt nok havde tabt mig siden hun så mig sidst på et andet kursus... jeg kan ikke huske hende men hun kan huske mig... Det trælse er, for malurt er der sku altid for mig, at jeg igen igen skal ind og opereres. Jeg har endnu engang en endometriose cyste, og den vokser desværre. Den sidder i min æggeleder i 'tragten' og skal fjernes på Skejby Sygehus d. 3 maj... Håber ikke de er nøst til at fjerne det hele for så er alt håb ude om småfolk :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.