Jeg har idag, for første gang i rigtig mange år købt tøj i en helt almindelig tøjbutik :laugh: :laugh:
Troede faktisk ikke jeg kunne passe deres tøj, men svup så hoppede jeg i en fin sommerjakke!
Det er første gang i mange år, at jeg har kunnet passe en str 44 og hvor er det en underlig følelse........ :lol:
Jeg skyndte mig at købe jakken, den var rigtig fed og selvom det var lidt dyr så gjorde jeg det! Jeg har bestemt mig for at jeg ikke vil gå på kompromis men have det jeg kan lide...
For bare to mdr siden fik jeg nogle bukser af min kæreste i julegave, og de er i en str 46. JEg har hængerøv i dem og de sidder løst om livet, men da jeg lige nu rasler lige så stille ned i vægt, så må de altså holde en måned eller mere, indtil de ikke kan sidde ordentlig mere.... Ellers kan jeg købe nye bukser hver måned!!
Jeg har nu tabt mig 54 kg ialt, og det er fantastisk!
Har været på kursus idag, og en helt fremmed kom hen til mig, og sagde, at jeg godt nok havde tabt mig siden hun så mig sidst på et andet kursus... jeg kan ikke huske hende men hun kan huske mig...
Det trælse er, for malurt er der sku altid for mig, at jeg igen igen skal ind og opereres. Jeg har endnu engang en endometriose cyste, og den vokser desværre. Den sidder i min æggeleder i 'tragten' og skal fjernes på Skejby Sygehus d. 3 maj... Håber ikke de er nøst til at fjerne det hele for så er alt håb ude om småfolk :S
Anmeld