Update på min \"nedtur\" nu m billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Titte-vb

desirefinck skrev:
Hejsa ved nu har jeg læst med i noget tid herinde og syntes bare du gør det så godt, jeg kan ikke finde andre steder om du har lavet tråde omkring det at skulle til samtale eller om hvordan det hele er forløbet.. Jeg ved ikke om jeg gå for langt nå jeg spørg om det er noget du selv har betalt eller om du har fået det igennem henvisning fra læge ? har nemlig også kæmpet hele barndommen og voksen livet med overvægt og ved snart ikke hvad jeg skal gøre, har prøvet diverse kure og kostomlægninger men intet virker... Nå men igen ville bare sige at du gør det bare så flot.. det er godt nok mange kg du har tabt..
Du må meget gerne spørge! Jeg har ikke selv betalt, blev henvist gennem min læge, og er opereret på Mølholm. Skulle tabe mig 8 % inden jeg kunne få operationen, det var omkring 10 kg men jeg tabte mig 20 inden op. Du kan altid sende mig en mail via pb systemet hvis der er noget du gerne vil vide uden om denne tråd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Elverpigen-vb

Jeg vil bare sige, at jeg er meget stolt af dig. :klap: Jeg har en kollega der fik en tilsvarende operation, for 3 måneder siden. Og den forskel vi kan mærke på ham, med humør og energi, er helt overvældende. Han nærmest stråler. Jeg sørger tit for at nævne det over for ham, for jeg kan mærke at han lige bliver en tand gladere for at man nævner det.

Anmeld

26. april 2011

Titte-vb

Elverpigen skrev:
Jeg vil bare sige, at jeg er meget stolt af dig. :klap: Jeg har en kollega der fik en tilsvarende operation, for 3 måneder siden. Og den forskel vi kan mærke på ham, med humør og energi, er helt overvældende. Han nærmest stråler. Jeg sørger tit for at nævne det over for ham, for jeg kan mærke at han lige bliver en tand gladere for at man nævner det.
Tak skal du have! Du har ret, det giver een noget at der er andre der kommenterer, ikke blot vægttabet men også det der sker med os som personer. Der er rigtig mange der har kommenteret på at de synes jeg er kommet til at stråle, smile og være mere glad end jeg har været tidligere :0) Men jeg synes jo ikke jeg er anderledes indeni, jeg er jo bare mig der nu er meget slankere! Og alligevel så ved jeg jo godt at der er sket noget positivt med mig efter mit store vægttab!

Anmeld

29. august 2011

Titte-vb

Jeg har idag været til et års kontrol med min nye mave! D. 1. sept er det et år siden jeg blev GBY opereret! :laugh: Jeg fik så meget ros, at jeg næsten ikke kan få armene ned. Tatalt vægttab er nu på 70 kg, jeg er 52 cm mindre om hofterne, og 41 cm mindre i taljen. Jeg mangler omkring 5 kg så er jeg normalvægtig i mine BMI tal, og har til den tid så tabt det halve af mig selv!! Jeg sprængte alle rammer i forhold til jern niveau, mit lå på 27 og det er ret højt, så i de næste par mdr skal jeg ikke tage jern, og derefter skal jeg kun tage en tabl en til to gange om ugen.. :)

Anmeld

30. august 2011

Frede-vb

Det er faaneeeeme flot, Titte!!! Til lykke med det!!! Du har jo sådan set tabt et helt menneske :ohmy: De sidste fem kg får du da hurtigt bugt med også, men ellers gør det vel heller ikke noget... mange af os andre løber jo også rundt med min. fem kg overvægt - for mit vedkommende er det i hvert fald sådan nogle, der ryger af og på og af og på og.... hele tiden. Ligesom for at det skal passe til den her tids dokumentationshysteri... må vi så ikke gerne snart se nogle nye billeder af dig? Allerhelst et før og nu billede B)

Anmeld

30. august 2011

Pia S-vb

SÅDAN TITTE!!! Hvor er det bare flot! Jeg er vildt imponeret!

Anmeld

30. august 2011

als-vb

super sejt Titte. Utroligt så hurtigt tiden går. Hvor er det dejligt for dig. Må man spørge om huden har fulgt med eller om du skal hudopereres? og ja for dælan vi skal da se nogle nye billeder af dit nye jeg :)

Anmeld

30. august 2011

Titte-vb

Du spørger bare Als! Ja, jeg skal have fjernet hud på et tidspunkt, men ikke lige nu. Er jo igang med fertilitets behandling, så det andet venter vi lige lidt med! Jeg regner med at skulle have fjernet maveskind og have løftet bryster, resten ved jeg ikke rigtigt om jeg tør og orker. Der er en del hud på indersiden af mine lår, men jeg håber at jeg kan træne noget af det op.......

Anmeld

1. september 2011

Det er stadig mig-vb

Super flot, Titte, tænk at kunne sige, at du nu kun mangler 5 kg for at være normalvægtig....det er jo helt vildt når man tænker på udgangspunktet!!!! :) Jeg har netop været sammen med en veninde der har fået lavet overarme og bryster, og hold kæft hvor er resultatet flot - så flot at hun nu kan gå i toppe/t-shirts, og hun skal altså løfte armene højt over hoved før end man kan se arrene! Hendes næste projekt bliver lår og mave, hvor hun skal have lavet ny navle. Den foreløbige vurdering er, at hun har omkring 7 kg overskydende hud, hvilket jo giver vægttabet endnu et boost. Bryster og overarme udgjorde 2 kg. Så det er næsten 10 kg ekstra på den konto...og så ryger hendes BMI helt ned i den lave ende efter de næste operationer.

Anmeld

3. september 2011

MetteNB-vb

Det er bare så sejt. STORT tillykke med det flotte resultat. Glæder mig til at se dig igen ;0) Held og lykke med de øvrige projekter. Spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.