Update på min \"nedtur\" nu m billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Titte-vb

Tak tak, jeg er sku også stolt. Talte til aften med min onkel, der havde set billederne på facebook, han var helt målløs. Jeg ser jo mig selv hver dag, så jeg synes ikke der er sket det store på de sidste par mdr.... ;) Men det er der, jeg har jo tabt mig rigtig meget!! :laugh: Og idag da vi fik besøg af en af vores venner, sagde han at jeg jo efterhånden var en streg i luften, det var da enormt fedt at høre sådan en gang ros!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

kongster-vb

Wauw Titte!!! Fanme flot gået! Hvor ser du dog godt ud

Anmeld

13. marts 2011

Titte-vb

Tak for jeres roser :0)

Anmeld

18. marts 2011

Titte-vb

He he, en lille sød en fra mit job idag! 'Titte er ikke gammel, ikke mere nu er hun tynd' Om jeg fik smilet fram på læberne?? :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

19. marts 2011

MetteNB-vb

GGG - ja fra børn og fulde folk :P - og endnu en gang. Sejt ;)

Anmeld

19. marts 2011

Titte-vb

Takker Mette, ja, jeg kunne heller ikke holde smilet tilbage da heg hørte det! :laugh:

Anmeld

23. marts 2011

Titte-vb

Jeg har det altså lidt svært med, at mennesker jeg ikke kender særligt godt, andet end at jeg ved vi bor i samme by, kommer hen til mig og siger, 'du har godt nok tabt dig'.... :ohmy: Jeg føler det er at gå lige lovlig langt over andre menneskers grænser, og som regel svarer jeg bare at ja det har jeg da og så går jeg videre, for jeg gider ikke involvere dem i min kamp og hvad jeg har gjort for at tabe mig......

Anmeld

24. marts 2011

Det er stadig mig-vb

Du er søreme også blevet flot Titte, hvor må du bare være stolt og glad! :) Kan godt forstå det er grænseoverskridende når fremmede passer en op på gaden og starter dialog. Omvendt er det jo en drøm mange har, og mange kvinder kæmper måske i det stille med vægten. Ser man så en det har virket for, jamen så vil de måske gerne have en bid af kagen og nøglen til succes... Eller måske bare vil sige ''jeg ved selv hvor hårdt det er, tillykke! Men jeg ville heller ikke bryde mig om det! Tror du vil nyde sommeren i år med din nye vægt, dit nye lækre tøj og de mange nye muligheder! :)

Anmeld

25. april 2011

Titte-vb

Jeg har nu været opereret i næsten 8 mdr, og det går fortsat strygende nedad! Jeg har nu rundet 60 tabte kg., og jeg mangler omkring 10 kg før jeg synes jeg er hvor jeg skal være. Så vil der med tiden skulle fjernes omkring 3-? kg hud, men det venter vi lige med at bede om til vi er igennem fertilietetsbehandlingen! Mange ting er blevet lettere, og jeg er rigtig glad for at jeg gjorde det! :laugh:

Anmeld

25. april 2011

desirefinck-vb

Hejsa ved nu har jeg læst med i noget tid herinde og syntes bare du gør det så godt, jeg kan ikke finde andre steder om du har lavet tråde omkring det at skulle til samtale eller om hvordan det hele er forløbet.. Jeg ved ikke om jeg gå for langt nå jeg spørg om det er noget du selv har betalt eller om du har fået det igennem henvisning fra læge ? har nemlig også kæmpet hele barndommen og voksen livet med overvægt og ved snart ikke hvad jeg skal gøre, har prøvet diverse kure og kostomlægninger men intet virker... Nå men igen ville bare sige at du gør det bare så flot.. det er godt nok mange kg du har tabt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.