Update på min \"nedtur\" nu m billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Fru_Hansen-vb

Hvor er du bare sej Titte. Stor respekt for dig :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

als-vb

Tillykke med nedture. Det er også rigtig mange kilo. snart et ekstra menneske du har tabt.

Anmeld

3. december 2010

MetteNB-vb

Kan endnu en gang kun sige 'Du er sej'. Så flot.

Anmeld

15. december 2010

Titte-vb

Der er nu gået tre en halv måned siden jeg fik min GBY operation. Jeg var idag på vægten, og jeg har nu tabtmig 46-47 kg siden startenf for et år siden :woohoo: :woohoo: Det er så dejligt at se sig selv i spejlet, at kunne begynde at ane kravebenene, at hofterne kommer til syne, godtnok endnu mest når jeg ligger ned :laugh: men de er der!! Jeg var idag i bilka med min svigerfor for at få handlet ind til julen, mødte en fra mit nabolag som jeg hilste på, og hun hilste da på mig men så lidt underlig ud.... Lidt efter kom hun hen og sagde, at hun ikke havde kunnet kende mig, fordi jeg havde tabt mig så meget :kiss: Det er første gang jeg er ude for det, men for filan hvor var det en dejlig følelse at mærke!! Desværre tabte jeg mig jo næsten 8 kg de tre uger jeg var indlagt, og det er nok en del mmuskelmasse der røg der. Jeg kæmper hver dag en kamp om at komme til at spise det jeg skal, og jeg når det ikke hver dag. Jeg er dog begyndt at trappe ud af mine ipren 4 x dgl, for de tager min appetit. Jeg er pt der, at jeg går til genoptræning 2 gange om ugen, og en gang om ugen er jeg inde hos ortopæden til kntrol. Knæet bliver langsomt, men meeeeeeget langsomt mere og mere bøjelig, men der er godt nok lang vej endnu! Så jeg og mine krykker hænger sammen som ærtehalm endnu! Men hey :silly: , jeg lever, jeg har det godt og jeg er glad på trods af denne situation med knæet!

Anmeld

15. december 2010

Pia S-vb

Titte - du er for sej!!!! Ku du ikke smide nogle billeder på fjæsbogen - sjovt at se om jeg kan kende dig :-) Dine nisser pynter hjemme på min reol, tænker at jeg skal have nogle flere til næste år.

Anmeld

15. december 2010

als-vb

sejt Titte. Syntes du skal opdatere dit profil billed herinde :)

Anmeld

15. december 2010

MetteNB-vb

Kan kun endnu en gang sige. Du er sej. Super flot gået. Håber også, at kampen med knæet snart bliver vundet. Vil glæde mig til at se dig igen. Tror nu godt, jeg kan kende dig ;) Giver Pia S ret - glæder mig til at se billeder på FB.

Anmeld

16. december 2010

ma08-vb

Titte skrev:
Der er nu gået tre en halv måned siden jeg fik min GBY operation. Jeg var idag på vægten, og jeg har nu tabtmig 46-47 kg siden startenf for et år siden :woohoo: :woohoo:
Hej Titte Jeg har ikke fulgt med i din 'nedtur' fra starten, da jeg ikke var herinde i en periode. Men må jeg sige, at jeg er dybt imponeret og bukker mig i støvet for dig, du er bare SÅ sej! Stort tillykke med dit kæmpe vægttab, det er bare flot gået :klap: :klap: :klap: Og så håber jeg, at alt går i orden med knæet. En streg i regningen, men du lyder til at være en stærk pige, og jeg er sikker på, du nok skal komme igennem. KH

Anmeld

16. december 2010

Titte-vb

Pia S skrev:
Titte - du er for sej!!!! Ku du ikke smide nogle billeder på fjæsbogen - sjovt at se om jeg kan kende dig :-) Dine nisser pynter hjemme på min reol, tænker at jeg skal have nogle flere til næste år.
Er hermed gjort, har lagt nye billeder ind af før og efter på facebook, de der har lyst kan bare kigge med, og de der har lyst og ikke kender mig der kan sende mig en pb så skal jeg lukke op for jer! Bliver selv helt høj af at se de billeder! :woohoo:

Anmeld

16. december 2010

MetteNB-vb

- og som skrevet på facebook. Super flot gået og nogle flotte billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.