Der er nu gået tre en halv måned siden jeg fik min GBY operation.
Jeg var idag på vægten, og jeg har nu tabtmig 46-47 kg siden startenf for et år siden :woohoo: :woohoo:
Det er så dejligt at se sig selv i spejlet, at kunne begynde at ane kravebenene, at hofterne kommer til syne, godtnok endnu mest når jeg ligger ned :laugh: men de er der!!
Jeg var idag i bilka med min svigerfor for at få handlet ind til julen, mødte en fra mit nabolag som jeg hilste på, og hun hilste da på mig men så lidt underlig ud....
Lidt efter kom hun hen og sagde, at hun ikke havde kunnet kende mig, fordi jeg havde tabt mig så meget :kiss:
Det er første gang jeg er ude for det, men for filan hvor var det en dejlig følelse at mærke!!
Desværre tabte jeg mig jo næsten 8 kg de tre uger jeg var indlagt, og det er nok en del mmuskelmasse der røg der. Jeg kæmper hver dag en kamp om at komme til at spise det jeg skal, og jeg når det ikke hver dag.
Jeg er dog begyndt at trappe ud af mine ipren 4 x dgl, for de tager min appetit.
Jeg er pt der, at jeg går til genoptræning 2 gange om ugen, og en gang om ugen er jeg inde hos ortopæden til kntrol. Knæet bliver langsomt, men meeeeeeget langsomt mere og mere bøjelig, men der er godt nok lang vej endnu!
Så jeg og mine krykker hænger sammen som ærtehalm endnu!
Men hey :silly: , jeg lever, jeg har det godt og jeg er glad på trods af denne situation med knæet!
Anmeld