Update på min \"nedtur\" nu m billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Titte-vb

als skrev:
Det er sku da fedt at der ikke er en cyste alligevel, så er der kun knæet tilbage. (mener jeg at have læst) Men er der ikke noget med at man anbefaler ikke at blive gravid det første år for at give gby en ordentlig chance?
JO det er rigtigt, man anbefaler at vente.. Nogle læger siger et år andre siger to år. Men jeg har tiden imod mig så jeg venter ikke så lang tid før jeg og kæresten går i gang, det er nemlig langt fra sikkert at vi sselv kan gøre det ìg derfor er vi indstillet på at vi skal igennem reagensglas behandling, og da man ikke må være fyldt 40 når man går igang ja så skal vi snart igang, jeg bliver 39 om et halvt år :0/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

als-vb

ja okay så kan jeg godt se problematikken. Må jeg spørge hvorfor i regner med reagensglas? har du pcos?

Anmeld

3. november 2010

Titte-vb

als skrev:
ja okay så kan jeg godt se problematikken. Må jeg spørge hvorfor i regner med reagensglas? har du pcos?
Nej, men jeg har endometriose og har fået fjernet en chokoladecyste samt den ene ægleder og æggestok for to år siden. Cysten var ti cm i diameter, så derfor !!

Anmeld

4. november 2010

MetteNB-vb

Godt, der ikke var en cyste. - og held og lykke med projekt baby. Håber, det lykkedes for jer - og du har helt ret. Tiden løber, så det er med at komme i gang.

Anmeld

5. november 2010

als-vb

Titte skrev:
als skrev:
Nej, men jeg har endometriose og har fået fjernet en chokoladecyste samt den ene ægleder og æggestok for to år siden. Cysten var ti cm i diameter, så derfor !!
okay, det var ikke for at snage. Er bare utrolig nysgerrig :) Men håber for jer at i hurtigt kan få jeres ønske om en baby opfyldt. Du har da også været en del igennem.

Anmeld

5. november 2010

Titte-vb

Idag var jeg en tur inde i Esbjerg. Var nødt til at købe ny bh, dem jeg har brugt indtil nu er enten for store eller for :silly: meget! Gik ind i Change, de har jo 30 % rabat i november mdr., men følte mig ikke sikker på at jeg ville kunne passe en af deres bh'er, det plejer jeg nemlig ikke at kunne! Nå, man havde min søster med, godt med en kritikker! Fandt en jeg ville prøve, 95 F hed den, nå, det kunne jeg da godt prøve, men jeg plejer altså at bruge en D eller DD skål sagde jeg til søs........ Men fandme om ikke jeg bare kunne smutte i den, og ja, jeg bruger jo så en F skål :woohoo: :woohoo: Men hvor er det herligt at kunne begynde at shoppe i butikker jeg ikke er kommet i før :laugh: Og som prikken over I'et, så rundede jeg 35,2 kg idag, det er ikke til at fatte, men nu er jeg halvvejs i mit vægttab, håber det fortsat kommer til at gå godt!

Anmeld

5. november 2010

Laurie-vb

Det er bare dejligt, Titte... og hor går det stærkt!! Ja, det er fantastisk, at kunne handle i normale butikker... at kunne købe på tilbud her og der, fordi man ikke SKAL efter de store str... at gå ind i fx Zizzi, for at konstatere, at der er man i hvert fald en str. S eller M maks...

Anmeld

5. november 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, jeg ville også HELT KLART lade spiralen, og komme i gang med projektet, ingen ved jo hvor længe der kommer til at gå, og giv fanden i at man venter på DERES deadline, blot for at kontstaterer at tiden løber ud som tørt sand mellem fingrene og man indirekte har spildt et år hvor der KUNNE have været gevinst...... Og der er jo tusinder der er blevet gravide inden de der 1-2 år, hvor det er forløbet helt planmæssigt og helt uden komplikationer, og hvor de har tabt sig gennem hele graviditeten og har født sunde og velskabte børn. Så jeg ville personligt sige 6 mdr, ud med spiralen og i gang med forsøget. De år kan hurtigt smutte i mens man forsøger, og skulle der være jackpot, så er det nok mest sandsynligt at der går nogle måneder, og man først er højgravid når man er et sted mellem de 1 og 2 år. Så.....mon ikke det går lige op.

Anmeld

2. december 2010

Titte-vb

Har lige lokket med sygeplejersken til at finde vægten frem...... Har på på de tre ugger jeg har ligget her tabt mig 7.5 kg og dermed er jeg totalt oppe på at have tabt mig 43 kg siden november sidste år ;) Kæft jeg er stolt af mig selv! Så mig selv i spejlet fra siden idag og jeg blev faktisk rigtig forskrækket, synes god nok jeg er blevet tyndere, og ja, det er der jo så en grund til! :laugh:

Anmeld

2. december 2010

Kirle-vb

Det er altså super flot!! :D :D :D :D :D :D :D Sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.