Update på min \"nedtur\" nu m billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

'Synes godt om' ;) Kanon flot..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

als-vb

super flot. Tænkte faktisk lige på hvordan det gik med dig den anden dag. Så fedt der lige er en update. og så må dit billed da snart skiftes ud mere et mere updateret et af slagsen.

Anmeld

15. oktober 2010

Titte-vb

En bivirkning ved at at jeg har tabt mig så meget, er at jeg nu kan mærke flere knogler i min krop. Fx. gør det skide ondt at sidde på gulvet for lang tid, får så ondt i balderne :laugh: :dry: Og så er der klart noget der mangler af min polstring i ryggen, får let ondt når jeg kører bil, og det er altså lidt underligt... :huh: Nå, men jeg ved jo at det nok skal gå over, så det må jeg jo bare vente på :lol:

Anmeld

15. oktober 2010

Sofie82-vb

Hvor er det bare super super flot. Tillykke med det.

Anmeld

15. oktober 2010

MetteNB-vb

Kan godt forstå, det må være underligt. - men det må være en smerte, det er værd at leve med ;) Der er jo mange gevinster ved 'nedturen'......... Fortsat god 'kamp'.

Anmeld

15. oktober 2010

NikiFin-vb

herlige nyheder :klap: Kan du forklare lidt nærmere hvorfor man ikke må drikke mens man spiser?

Anmeld

16. oktober 2010

Titte-vb

NikiFin skrev:
herlige nyheder :klap: Kan du forklare lidt nærmere hvorfor man ikke må drikke mens man spiser?
Når man som jeg er blevet opereret, så har jeg en meget lille mavesæk, på størrelse med en tommelfinger. Derfor er der ikke plads til ret meget ad gangen, óg så går det ikke at drikke samtidig med, for så skyller man maden videre ud i tarmenem, og så mister man mæthedsfornemmelsen... Derudover kan man få voldsomme smerter, for vand øger jo volumen i maden når det blandes, og når der ikke er meget plads, så giver det sig selv. Jeg kan dog godt drikke lidt til min mad, har fundet et leje hvor det fungerer, men jeg bruger også omkring 20-30 min på at spise. Fx. min frokost, som består af ½ stk rugbrød m pålæg eller æg, ½ stk frugt, ½ gulerod, det kan jeg ikke spise på under 20 min. Aftensmad er 1 dl ris/pasta eller en lille kartoffel, 100 g kød og en ½ kogt gulerod, det bruger jeg mindst 20-30 min på at spise....

Anmeld

16. oktober 2010

NikiFin-vb

Oh my God, forbløffende. Bliver du altid sådan eller får du en operation til til at blive normal igen når du har tabt sig?

Anmeld

16. oktober 2010

Titte-vb

NikiFin skrev:
Oh my God, forbløffende. Bliver du altid sådan eller får du en operation til til at blive normal igen når du har tabt sig?
Jeg anser ikke mig selv for at være blevet unormal ;) Og nej, jeg får ikke en 'tilbage til gamle tider operation', fanden :woohoo: skulle da stå i at jeg får en operation til 108000 blot for at få den lavet tilbage når jeg har tabt mig det jeg skal?? Så ender jeg jo bare med at blive ligeså tyk som jeg var før!! Og med tiden kommer jeg til at kunne spise mere, men pt er min mavesæk ikke større end en tommelfinger, med tiden bliver den større og når jeg engang er på den anden side, vil jeg kunne spise normale portioner, dvs. en almindelig portion, 3 x ½ stk brød til forkost etc....

Anmeld

1. november 2010

Titte-vb

Så er der gået næsten 9 uger siden jeg blev opereret! Har været på ferie i ti dage og har ikke haft adgang til en badevægt, så det har været lidt underligt :laugh: Vel hjemme igen måtte jeg så lige en turnpå vægten, og hurra hurra, jeg har tabt mig 1,5 kg igen, så jeg totalt har rundet næsten 33 kg:0) Nu forestår der så bre at få fjernet slimsækken i knæet næste torsdag, så håber jeg at jeg kan komme til at svømmenoh løbe igen! Og aprpopos at svømme, var i svømmehallen for et par uger siden med feriebørn, og der opdager jeg at min badedragt var blevet alt alt for stor og at mave skindet er blevet løst, så når jeg hopper i vandet så hopper min mave også :P Så nu må jeg ud og købe mig en ny badedragt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.