16 dage over tid nu og ingen positiv test!! hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

prettybutterfly

mullesmith2 skriver:

POSITIV TEST!!! (klamydiatest)  Som jeg skrev for et stykke tid siden så fik jeg taget en klamydia test, har lige fået svar idag da jeg ringede for at bestille en ny tid (hvilket min læge ik syntes var nødvendigt når jeg testede negativ på testene) Hmm har taget pillerne så er snart klamydiafri og har fået kæresten til at tage en kur. Men lægen mente ikke jeg skulle have taget en blodprøve, hun mener ikke jeg kan være gravid når testene viser negativ. Jeg bliver satme sur på min læge hvis hun tager fejl. Bliver nød til at stole på hende og se tiden an... Øv
Go dag til alle Knus

Hold da op!! Det var jo ik lige DEN form for positiv test der var meningen jo!!! Men godt at det blev opdaget! Ellers var du måske aldrig blevet gravid! Gad vide hvor længe du har haft det? Har bare hørt det kan være pisse farligt! Men er babyplanerne så ellers lagt på hylden foreløbigt???

God bedring!
Knus fra Mona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Øv øv - klamydia er simpelthen sådan en nederen sygdom!!!!   Kender et par der fandt ud af at de havde det, men for sent... Og da havde de prøvet at blive gravid i 1,5 år - surt show!!!!

Afsted til apoteket med dig og op på "hesten" igen

Anmeld

11. september 2009

mullesmith2

Hej allesammen
Jeg er sku ved at være bange for det har været det klamydia der gør at jeg ikke får mens, det siger min læge nu at det ikke kan være. Men man kan jo blive steril af det skidt, og jeg ved ikke hvor lang tid jeg har haft det! jeg blev sidst tjekket for et år siden og der havde jeg det ikke. Jeg håber godt nok ikke det har gjort nogen skade, det ville være helt forfærdeligt, men så kunne jeg jo bare have passet bedre på, det er kun min egen skyld. øv. Jeg tror jeg lige vil drøfte det med min læge her på mandag når jeg ringer der ned, der er stadig ingen tegn på hverken at mens kommer eller at jeg er graivid andet end det der tidligere af skrevet af symptomer. Men jeg har været inde og læse omkring den sygdom der hedder pco! alle de symptomer der står på den sygdom passer utrolig godt, men det er sådan nogen konkrete symptomer som øget træthed og ofte hovedepine osv. som de fleste vel kan døje med i mere eller mindre grad. Fand ikke ud af om det er noget der rammer fra starten af man kommer i puperteten eller om det også kan ramme en som mig på 24. Men vil da lige prøve at spørge min læge om det, for hvis det er det så har jeg da et svar på min uregelmæssige mens som er blevet væk for anden gang nu, og så kan jeg få en behandling for det, noget medicin der skulle hjælpe mig på rette vej igen. Det er straks værre hvis det er det skide klamydia der har gjort noget. Men nu er i da opdateret med hvordan det ser ud med mig. Hav en fantastisk weekend alle sammen ;-) min står på kærestehygge og go mad. Knuuus Louise

Anmeld

12. september 2009

mullesmith2

I morgen er det så 5 uger siden jeg skulle have haft mens. Jeg tror der er sket noget fantastisk tror helt sikkert det er på vej idag ;-) Jeg har ihvertfald rimlig krafrige smerter og jeg har haft lidt udflåd i lidt gul agtig farve. Mon ik jeg bare kan slappe af nu endelig. Det ville ihvertfald være dejligt at få mens nu så jeg ik skal gå og spekulere over hva pokker der er galt. det passer også meget godt at det er ca her omkrin jeg skulle have mens igen lige en lille uge senere er det men ellers er det nok fint ;-) Vil bare sige tak for alle svarene også og held og lykke til jer alle ;-) Knus Louise

Anmeld

12. september 2009

cdinesen

Jeg vil bare sige jeg har oplevet lidt det samme som dig mullesmith2, der var det dog en hel mens periode der sprang over, så der gik faktisk 9 uger imellem. Min læge sagde at det skete en gang imellem, snakkede med min mor, hun havde også prøvet det. Krydser fingre for det er mens smerter du har nu

Anmeld

14. september 2009

mullesmith2

Det var mens, det var rart, så kan jeg bruge tiden på at tænke på noget andet end hvorfor det ikke kommer. nå men jeg skriver nok igen en anden gang, når vi skal igang med projekt baby ;-)

Anmeld

14. september 2009

prettybutterfly

Jamen held og lykke med det hele ihvert fald!!
Knuser

Anmeld

30. september 2009

Miaka

Hej, vil bare høre hvordan det evt. går med dig nu?
Jeg fik svar på min læge idag at jeg også har klamydia, mit tilfælde er bare ikke pisse godt. Jeg har haft det i godt 7 år, det jeg har haft fast partner så længe. Og kæresten og jeg har prøvet i godt 1 år nu uden held, som nok er derfor. Er mega ræd for at det har udviklet sig til sterillitet
Så vil høre om du efter behandling er kommet på banen igen?

Anmeld

18. oktober 2009

mullesmith2

Miaka skriver:

Hej, vil bare høre hvordan det evt. går med dig nu?
Jeg fik svar på min læge idag at jeg også har klamydia, mit tilfælde er bare ikke pisse godt. Jeg har haft det i godt 7 år, det jeg har haft fast partner så længe. Og kæresten og jeg har prøvet i godt 1 år nu uden held, som nok er derfor. Er mega ræd for at det har udviklet sig til sterillitet
Så vil høre om du efter behandling er kommet på banen igen?

Hej
uuuh i 7år... det er nok ik så pokkers godt, men har hørt noget med man kan behandle det og evt åbne æggelederne op igen hvis de har taget skade af klamydiaen. Ja jeg og min kæreste er godt igang igen ;-) men ved jo endnu ikke om jeg også har taget skade af klamydiaen, har lige sprunget endnu en mens over, det er somom det kun kommer hveranden gang, jeg havde det jo sidste gang jeg skrev jeg fik det her. men nu er det udeblevet igen og jeg har taget p piller i mellemtiden er dog lige stoppet på dem igen da jeg heller ik fik mens den her gang så er der jo noget galt. har dog ik taget nogen test den her gang. tror ik det er graviditet og slet ik når jeg har taget de piller. det er underligt. Jeg håber du finder ud af noget med det hele. mange gange held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.