Hej allesammen
Jeg er sku ved at være bange for det har været det klamydia der gør at jeg ikke får mens, det siger min læge nu at det ikke kan være. Men man kan jo blive steril af det skidt, og jeg ved ikke hvor lang tid jeg har haft det! jeg blev sidst tjekket for et år siden og der havde jeg det ikke. Jeg håber godt nok ikke det har gjort nogen skade, det ville være helt forfærdeligt, men så kunne jeg jo bare have passet bedre på, det er kun min egen skyld. øv. Jeg tror jeg lige vil drøfte det med min læge her på mandag når jeg ringer der ned, der er stadig ingen tegn på hverken at mens kommer eller at jeg er graivid andet end det der tidligere af skrevet af symptomer. Men jeg har været inde og læse omkring den sygdom der hedder pco! alle de symptomer der står på den sygdom passer utrolig godt, men det er sådan nogen konkrete symptomer som øget træthed og ofte hovedepine osv. som de fleste vel kan døje med i mere eller mindre grad. Fand ikke ud af om det er noget der rammer fra starten af man kommer i puperteten eller om det også kan ramme en som mig på 24. Men vil da lige prøve at spørge min læge om det, for hvis det er det så har jeg da et svar på min uregelmæssige mens som er blevet væk for anden gang nu, og så kan jeg få en behandling for det, noget medicin der skulle hjælpe mig på rette vej igen. Det er straks værre hvis det er det skide klamydia der har gjort noget. Men nu er i da opdateret med hvordan det ser ud med mig. Hav en fantastisk weekend alle sammen ;-) min står på kærestehygge og go mad. Knuuus Louise
Anmeld