16 dage over tid nu og ingen positiv test!! hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

mullesmith2

Maise skriver:

Godt at høre. Er spændt på at høre hvad din blodprøve siger. Kender flere der er blevet gravide efter få måneder sammen og har været sammen i mange år nu, så der er godt håb forude for jer

Dejligt at høre. Jeg ved også at vi kan få det til at fungere hvis der kommer en lille baby, Nu har min kæreste en søn på 3år fra et tidligere forhold, så har set hvor go en far han kan være. Så det beroliger mig da lidt at han faktisk er skide go til børn og nu er han jo også skolelære for en 5 klasse hehe så det er vel lidt et must at man kan med børn hehe Føler mig tryg ved situationen hvis vi nu allerede skal være forældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mullesmith2 skriver:

Kan godt ske du har ret med det med at jeg tænker mig selv til ikke af få mens! Jeg så ikke det program i tv! hva kanal var det på?? Men nej det var også mere pjat det med overgangsalderen, har ik haft nogen symptomer på det ihvertfald   Tror nu heller ik der er noget barn på vej, ellers ville den skide test jo være positiv...

tror det var i god aften danmark (hæng mig ikke op på det) og handlede om unge kvinder der går i overgangsalderen..ret skræmmende faktisk, men der ligger vist også en artikel eller et link til én om det herinde hvis du vil læse den!?

det med om testen ville være positiv er så svært at svare på... der er nogle kvinder der bare ikke udskiller ret meget hcg i urinen og derfor vil testen naturligvis ikke blive positiv - en blodprøve derimod vil kunne sige det! desværre kræver den slags meget ofte tålmodighed, og det er du også offer for

Anmeld

9. september 2009

mullesmith2

Bestiller bare den tid hos lægen i morgen nu vil jeg ikke vente længere...

Anmeld

9. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mullesmith2 skriver:

Bestiller bare den tid hos lægen i morgen nu vil jeg ikke vente længere...

lyder fornuftigt
krydser for dig

Anmeld

9. september 2009

Maise

hvornår har du sidst taget en graviditetstest?

Anmeld

9. september 2009

otlitrom

Maise skriver:

hvornår har du sidst taget en graviditetstest?

Jeg mener der står et sted i tråden, at hun har testet idag... stadig negativ...

Anmeld

9. september 2009

otlitrom

mullesmith2 skriver:

(...) Men der er ikke noget spor af rødt nogen steder. Jeg har taget en test idag den er meget Negativ så tror altså ikke længere på at det kan være graviditet. Nu må jeg så bare tage til lægen og finde ud af hvad det så kan være!! Nogen forslag til hva det ellers kan være??  
Ønsker alle en fortsat god dag

Her

Anmeld

9. september 2009

Maise

åhhh tak,

Anmeld

9. september 2009

mullesmith2

Ja testede idag i eftermiddag. Negativ. Så jeg tror ik jeg er gravid, det ville være usandsynligt efter alle de negative teste. Men har da læst om nogen her inde der først kunne teste positiv meget længere henne. Meeen selvom jeg faktisk føler mig gravid så tror jeg nu ik jeg er det, tror det er indbildning nu fordi jeg stadig ik har fået menstruation. Ringer til min læge i morgen tidlig og får en tid til at få taget en blodprøve og for at komme til en gynækolog så jeg kan finde ud af hvad det er der er galt.  Det er ik så spændende mere det er mere foruroligende.  skal nok holde alle jer der følger med i den her tråd opdateret... altså lidt spændende er det nu altså selvom det ik er så sjov. Fik jeg lige modsagt mig selv der... tror jeg vist nok hehe Hygge allesammen knuuser

Anmeld

10. september 2009

mullesmith2

POSITIV TEST!!! (klamydiatest)  Som jeg skrev for et stykke tid siden så fik jeg taget en klamydia test, har lige fået svar idag da jeg ringede for at bestille en ny tid (hvilket min læge ik syntes var nødvendigt når jeg testede negativ på testene) Hmm har taget pillerne så er snart klamydiafri og har fået kæresten til at tage en kur. Men lægen mente ikke jeg skulle have taget en blodprøve, hun mener ikke jeg kan være gravid når testene viser negativ. Jeg bliver satme sur på min læge hvis hun tager fejl. Bliver nød til at stole på hende og se tiden an... Øv
Go dag til alle Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.