16 dage over tid nu og ingen positiv test!! hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

mullesmith2

Jeg glæder mig også til at høre hvad der er med mig hehe jeg håber da der er baby på vej ;-) ellers aner jeg godt nok ikke hva der er med mig. Men hva uge er jeg så i når det nu er 4 uger siden jeg skulle have haft mens ca,?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

LISBETH:-)

mullesmith2 skriver:

Jeg glæder mig også til at høre hvad der er med mig hehe jeg håber da der er baby på vej ;-) ellers aner jeg godt nok ikke hva der er med mig. Men hva uge er jeg så i når det nu er 4 uger siden jeg skulle have haft mens ca,?

Så er du ca. 6 uger henne:-) Håber da for dig at du er gravid

Det bliver spændende at hører. Du må bare afsted til lægen og få taget en blodprøve

Lisbeth

Anmeld

7. september 2009

mullesmith2

Hej igen, der er stadig ingen ændring, hvis jeg nu havde fortsat på p pillerne så ville det være igår jeg skulle have haft mens for anden gang, men som nu også er en dag over tid... Hmmm men testen igår var også negativ... Kan det virkelig godt være graviditet selvom der ik er noget på testen endnu?? AAAAARRMEN det er så spændende det her hehe  og lidt frustrerende.

Anmeld

8. september 2009

mullesmith2

Åh gud... det er nu30 dage siden jeg skulle have haft mens... men intet er der kommet, har dog lidt underlig fornemmelse i maven lidt som menssmerter somom de kan være der hvornår det skal være... men det har jeg haft on off lige siden jeg gik over tid første dag faktisk. har også haft ømme brystvorter i starten af sidste uge men det er der heller ik mere. Har ikke testet idag, gider ik se flere negative svar. Kan det bare være indbildning det hele?? Man burde da kunne teste positiv i 6 uge? Hm nå men Håber alle er lykkeligt gravide eller er igang med at blive det

Anmeld

8. september 2009

qp

mullesmith2 skriver:

Åh gud... det er nu30 dage siden jeg skulle have haft mens... men intet er der kommet, har dog lidt underlig fornemmelse i maven lidt som menssmerter somom de kan være der hvornår det skal være... men det har jeg haft on off lige siden jeg gik over tid første dag faktisk. har også haft ømme brystvorter i starten af sidste uge men det er der heller ik mere. Har ikke testet idag, gider ik se flere negative svar. Kan det bare være indbildning det hele?? Man burde da kunne teste positiv i 6 uge? Hm nå men Håber alle er lykkeligt gravide eller er igang med at blive det

Uhh du må passe på med det der, for jeg tror du vil blive godt skuffet hvis du finder ud, at at du virkelig ikke er gravid...

Anmeld

8. september 2009

prettybutterfly

Ej nu er det simpelthen for spændende!!! Følger spændt med! 
Knuzer

Anmeld

8. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det lyder godt nok mærkeligt, at din læge ikke vil teste dig for om du er gravid. Jeg håber for dig, at du snart får svar - uvisheden er altid den væreste.

Jeg har lidt svært ved, at læse mig frem til om du ønsker babyen (trods at I ikke har kendt hinanden så længe). Det vigtigste er, at du mærke efter i dig selv og ikke hvad dine omgivelser ville sige, hvis du var gravid.

Glæder mig til, at hører hvad testen siger

/ Katja - som godt kan savne at være gravid .... Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

9. september 2009

mullesmith2

qp skriver:

Uhh du må passe på med det der, for jeg tror du vil blive godt skuffet hvis du finder ud, at at du virkelig ikke er gravid...

Hvis ikke jeg er gravid så bliver jeg nok ikke skuffet især fordi det ikke er planlagt overhovedet og min kæreste og jeg ikke bor sammen. Jeg bliver bare mere bekymret for hvad det så er der holder min mens tilbage og det er jeg allerede bekymret over, det mest åbentlyse er jo bare at det er en graviditet. Og hvis det er det så er det jo fantastisk og så må man tage den derfra og er det ikke så er det heldigt for så kan min kæreste og jeg nå at flytte sammen og nyde hinanden inden.

Anmeld

9. september 2009

mullesmith2

Katja... skriver:

Det lyder godt nok mærkeligt, at din læge ikke vil teste dig for om du er gravid. Jeg håber for dig, at du snart får svar - uvisheden er altid den væreste.

Jeg har lidt svært ved, at læse mig frem til om du ønsker babyen (trods at I ikke har kendt hinanden så længe). Det vigtigste er, at du mærke efter i dig selv og ikke hvad dine omgivelser ville sige, hvis du var gravid.

Glæder mig til, at hører hvad testen siger

/ Katja - som godt kan savne at være gravid .... Lina 240309 og Luka 151007

Hej
Ja det er ret nyt med mig og min kæreste så selvfølgelig er det ikke lige drømme situationen at stå i, i starten af et forhold, vi kender jo knap nok hinanden efter 2mdr tænker folk jo... og at det er uforsvarligt at sætte et barn i verden når vi ik engang ved om vi kan leve sammen. Jeg må sige at er jeg gravid så bliver vi nød til at satse på det skal gå og det vil jeg da også havde det skal. Min kæreste er den dejligste fyr i verden for mig og han har det på sammen måde. Det skal jo bare fungere. Men som sagt så er det ikke sikkert at det er et barn i min mave, det kan vel være så meget andet. Kan være jeg allerede er gået i overgangsalderen hehe

Anmeld

9. september 2009

mullesmith2

prettybutterfly skriver:

Ej nu er det simpelthen for spændende!!! Følger spændt med! 
Knuzer

Ja det er en helt spændende det her haha, hvad end udfaldet er så er jeg glad for der er goder ved begge dele, især når min kæreste og jegs forhold er ret nyt, så et års tid eller to ville ik gøre noget at vente, men hvis ikke det kan lade sig gøre så tager di det i stiv arm og opføre os som voksne mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.