mullesmith2 skriver:
jeg har slet ingen ideer om hvad der kan få mens til at udeblive, stress tror jeg alligevel ikke det er, jeg er det mest ustresset menneske der findes, er god til at tage tingene helt roligt og slappe af hvis der er noget der bliver for meget. Jeg ved kun det er graviditet der som oftest får mens til at udeblive og så overgangsalderen. Og så er der noget med en sygdom der hedder pco eller sådan noget. Jeg tror jeg ringer til lægen i morgen tidlig og får en tid, det er jo ik til at vente længere med at få en afklaring på det. Føler mig lidt i sådan en gråzone lige nu.
kan godt forstå du føler dig i en gråzone

skrev stress i "", netop fordi jeg ikke tror det er ordinær stress men mere at du stresser dig selv over at mens ikke er kommet, og hvorfor nu det osv - det kan sagtens være en ond spiral!
Det kan godt være PCO - så får du ikke ægløsning og får derfor ingen blødning.. Der findes også nogle kvinder der, uden at have PCO, springer en cyklus eller to over og derefter får helt normal mens igen...
Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at du er i overgangsalderen allerede (du så sikkert også indslaget i tv forleden - forresten er Christine Felding mor til en af mine barndomsveninder, så jeg kender hende rigtig godt

), men jeg tror ikke det er det der er galt... så ville du have nogle andre symptomer!

Ring til lægen og få klarhed på tingene

knus
Anmeld