16 dage over tid nu og ingen positiv test!! hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.522 visninger
48 svar
0 synes godt om
1. september 2009

mullesmith2

Altså hva er det der foregår med mig. Jeg har haft "mens" smerter i 2 uger nu og har fået små knopper rundt om brystvorten.
Vi har ikke prøvet at blive gravide jeg glemte sådan set bare to piller i p pakken sidste måned. Så det er ikke tankerne om at jeg gerne ville være gravid der holder mens tilbage.
Jeg har testet igår morges og der var den stadig negativ... er der nogen der har oplevet lignende situation??
Jeg skal til lægen her på torsdag så der finder jeg da ud af hvad der forgår!! men indtil da vil jeg da gerne høre om der er nogen der kender til det.
Jeg ved det ikker er pillerne der har lavet kuks i noget for ligegyldigt hvor sjusket jeg har været med dem så har min mens altid kommet aligevel og jeg har heller ikka haft nogen spekulationer eller været stresset, jeg har til gængæld fået mig en noget så dejlig kæreste vi har været sammen i 7 uger nu og er så nyforelsket, så man kan jo nok regne ud at der sker en hel del i soveværelset og det eneste prævention der blev brugt var de p piller jeg gerne skulle have taget lidt mere regelmæssigt.  Håber på der er nogen der har en forklarring på hvorfor testen er negativ nu der er gået 16 dage. Eller hvorfor mens ik bare kommer det er aldrig sket før den er udeblevet.... Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

mullesmith2

19 dage over tid nu... var ved lægen igår men hun ville ikke tage nogen prøver endnu, vi venter en uge mere for hvis ikke mens er kommet inden der så er det anden gang jeg går over tid... Er der ingen der har prøvet at springe mens over?? hvor for gør man dog det? Jeg har ik været stresset eler noget som helst det hele har været ganske normalt. Håber der er nogen der gidder besvare mit indlæg. jeg er så fortvivlet.... Vil jo bare gerne hav en positiv test eller mens....

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tror da nok lige jeg ville kigge forbi lægen, bare og høre!

Anmeld

4. september 2009

mullesmith2

Var også ved lægen igår, men hun mente vi skulle vente en uges tid mere og så skulle jeg komme tilbage hvis der ik var sket et eller andet. Det er bare underligt,

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mullesmith2 skriver:

19 dage over tid nu... var ved lægen igår men hun ville ikke tage nogen prøver endnu, vi venter en uge mere for hvis ikke mens er kommet inden der så er det anden gang jeg går over tid... Er der ingen der har prøvet at springe mens over?? hvor for gør man dog det? Jeg har ik været stresset eler noget som helst det hele har været ganske normalt. Håber der er nogen der gidder besvare mit indlæg. jeg er så fortvivlet.... Vil jo bare gerne hav en positiv test eller mens....

Hej Louise!
puha, har slet ikke set dit første indlæg, men så da det her!
Kan godt forstå du er fortvivlet, frustreret og utålmodig
Synes ikke det er ok af din læge at holde dig sådan hen man bliver jo bange for om der er noget galt når man hverken får mens eller positiv g-test...
Jeg har ikke selv prøvet at springe en mens helt over, men ved at det KAN ske hvis man ikke får æl (f.eks. ved PCO).. Da du er på p-piller får du jo ikke ægløsning, men slimhinden skal stadig afstødes og det er dét der giver blødning... Man kan vel også springe en mens/blødning over hvis slimhinden ikke er tyk nok eller hvis der er sket en "fejl" i hormonerne så p-pille pausen ikke starter blødningen... F.eks. når nu du har glemt nogle piller!?
Hvis jeg var dig ville jeg ikke spise mig af med at du skal komme igen om en uge, men insistere på at få taget en HcG blodprøve... i den kan de se om du er gravid eller ej, og hvis ikke du er det, skal der jo tages stilling til hvad der videre skal ske, og hvad de skal undersøge dig for...

Har du brug for at komme af med nogle frustrationer, eller bare skrive, så er du velkommen til at smide mig en privat besked herinde!

Jeg håber du snart får svar, så du kan komme videre med at være nyforelsket og ikke spekulere så meget

Knus Caroline

Anmeld

5. september 2009

mullesmith2

Ja det er godt nok frustrerende. Jeg takker for svaret det er altid dejligt at få snakket/skrevet lidt om det, det fylder godt nok det hele, Jeg vil jo gerne have et barn men mig og kæresten havde tænkt os at vente lidt endnu vi er stadig ret nyforelsket. ;-)

Anmeld

5. september 2009

prettybutterfly

Uh kan godt se det er hurtigt efter i har lært hinanden at kende hvis du er gravid. Lyder godt nok lidt sådan! Jeg testede heller ik positiv længe efter jeg var blevet gravid. Held og lykke uanset hvad det ender med, men skriv endeligt når du finder ud af om du er gravid eller ej!!

Knus
Mona

Anmeld

6. september 2009

mullesmith2

Jeg er lidt forvirret over hvor lang tid jeg er gået nu uden mens. Jeg skulle have haft mens d.9 august og så startet på en ny pakke piller d.16 august (som jeg jo ikke gjorde da jeg ik kunne forstå hvorfor mens ik var kommet) Nu er det så d. 6 september, så er jeg vel gået 4 uger over tid ik?? Men testen jeg tog i går var også negativ... det er ret mystisk. Jeg skulle gerne have mens her omkring nu igen men der er heller ingen tegn på noget... Jeg har da aldrig oplevet det her før. jeg må jo fejle et eller andet... men lægen siger det er fint og normalt men hvis jeg ik får mens skal jeg komme igen her i næste uge så vil hun nok tage en blodprøve og se om man kan se noget der på.

Anmeld

6. september 2009

mullesmith2

prettybutterfly skriver:

Uh kan godt se det er hurtigt efter i har lært hinanden at kende hvis du er gravid. Lyder godt nok lidt sådan! Jeg testede heller ik positiv længe efter jeg var blevet gravid. Held og lykke uanset hvad det ender med, men skriv endeligt når du finder ud af om du er gravid eller ej!!

Knus
Mona

havde du mange negative teste før de pludselig blev positive?? Hvor lang tid gik der?

Anmeld

6. september 2009

prettybutterfly

mullesmith2 skriver:

havde du mange negative teste før de pludselig blev positive?? Hvor lang tid gik der?

Jeg havde heller ik mens, så jeg testede hjemme 2 gange(forskellige dage), begge gange viste negativ. Bestilte så tid til lægen da jeg troede jeg havde svamp, det kløede nemlig også. Men så tog lægen g-testen som viste let positiv og hun regnede ud jeg var i 7. uge altså 6+ noget. Og jeg havde altså ikke svamp men havde kløe pga Ph forandringer i skeden pga graviditeten.

Glæder mig til at høre hvad det ender med med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.