mullesmith2 skriver:
19 dage over tid nu... var ved lægen igår men hun ville ikke tage nogen prøver endnu, vi venter en uge mere for hvis ikke mens er kommet inden der så er det anden gang jeg går over tid... Er der ingen der har prøvet at springe mens over?? hvor for gør man dog det? Jeg har ik været stresset eler noget som helst det hele har været ganske normalt. Håber der er nogen der gidder besvare mit indlæg. jeg er så fortvivlet.... Vil jo bare gerne hav en positiv test eller mens....
Hej Louise!
puha, har slet ikke set dit første indlæg, men så da det her!
Kan godt forstå du er fortvivlet, frustreret og utålmodig

Synes ikke det er ok af din læge at holde dig sådan hen

man bliver jo bange for om der er noget galt når man hverken får mens eller positiv g-test...
Jeg har ikke selv prøvet at springe en mens helt over, men ved at det KAN ske hvis man ikke får æl (f.eks. ved PCO).. Da du er på p-piller får du jo ikke ægløsning, men slimhinden skal stadig afstødes og det er dét der giver blødning... Man kan vel også springe en mens/blødning over hvis slimhinden ikke er tyk nok eller hvis der er sket en "fejl" i hormonerne så p-pille pausen ikke starter blødningen... F.eks. når nu du har glemt nogle piller!?
Hvis jeg var dig ville jeg ikke spise mig af med at du skal komme igen om en uge, men insistere på at få taget en HcG blodprøve... i den kan de se om du er gravid eller ej, og hvis ikke du er det, skal der jo tages stilling til hvad der videre skal ske, og hvad de skal undersøge dig for...
Har du brug for at komme af med nogle frustrationer, eller bare skrive, så er du velkommen til at smide mig en privat besked herinde!
Jeg håber du snart får svar, så du kan komme videre med at være nyforelsket og ikke spekulere så meget

Knus Caroline
Anmeld